יום שישי, 30 ביולי 2021

סערה בשישי! ג'קו סירב לשבת לארוחת שישי וגורם לסערה גדולה! למה סירב?

יום שישי עבר על הדיירים באופן שקט יחסי, עד כה יום
שישי היה יום לחוץ במיוחד, כאשר חלק מהדיירים היו מועמדים
להדחה והלחץ היה מורגש היטב בכל הבית, למרות שאין הדחה
במוצאי שבת בכל זאת הייתה אווירה מתוחה בערב שישי במיוחד
כאשר ג'קו החליט לסרב לשבת עם כל הדיירים לקידוש.




הדיירים מתיישבים סביב השולחן ושרים לכבוד השבת.
ג'קו החליט לא להצטרף לארוחת שישי עם כולם, עומר רוצה ללכת ולשכנע
אותו להצטרף אליהם לקידוש וטיטי מבקשת שיעזוב אותו ויכבד את הבקשה שלו.
עומר מחליט בכל זאת לגשת לדבר איתו וטיטי מתעצבנת ואומרת שלא צריך
לעשות מזה דרמה.

 
עומר חוזר לשאר הדיירים בלי ג'קו, הוא אומר שדיבר איתו וזכותו לא להצטרף אליהם
לארוחה. אורן מקדש והדיירים אוכלים בלי ג'קו שנשאר לבדו בחדר.
האח הגדול מברך את כל הדיירים ושם להם את השיר מחכה של עידן רייכל, 
הדיירים מתרגשים מאוד ותמיר ומירי בוכים והדיירים מחבקים אותם.



אחרי הארוחה הדיירים עוברים לשבת בחוץ, ג'קו אומר לשרית שהוא לא מתחבר לאירוע
של ארוחות שישי בבית ושרית אומרת לו שזה בסדר.
בזמן שהדיירים חושבים שזאת הסיבה שבגללה ג'קו לא רצה לשבת בארוחת
שישי מתברר שהסיבה היא שונה לחלוטין.
ג'קו החליט לחשוף את הסיבה שבגללה לא ישב לקידוש בשיחה עם מירי
חשף את האמת!!
.ה:



ג'קו טען שלא ישב
בגלל שלא רצה לפגוע
במירי ולשבת ולא לאכול!

תגובה 1:

  1. שלום חבר נפגעתי ושבור לב כשקרה בעיה גדולה מאוד ביני לבין בעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדי לעבור כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אך ללא הועיל. והוא אישר שקיבל החלטה ולא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרכי חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו הכל, אז הוא אמר לי שהדרך היחידה שבה אוכל להחזיר את בעלי היא לבקר אצל זורק כישוף, כי הוא באמת עשה את זה גם. אז מעולם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של זורק הכישוף שהוא ביקר. DR APATA. למחרת בבוקר שלחתי מייל לכתובת שהוא נתן לי, ומטיל הכישוף הבטיח לי שאחזיר את בעלי ליומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז אני עושה אותם בלי עלייה, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע ​​לי שהוא חוזר. כל כך מדהים !! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום הקשר בינינו היה חזק יותר מבעבר, בעזרתו של זורק קסמים נהדר. אז, אני אמליץ לך אם יש לך בעיות, צור קשר עם ד"ר אלאבה במייל: drapata4@gmail.com או צור איתו קשר בוואטסאפ וב-Viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744.......

    השבמחק

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...