יום שישי, 27 באוגוסט 2021

אחרי שיצא נגד הפקת האח הגדול! רמי ורד חושף את הסיבה שבגללה נכנס לתוכנית!!

ככה עוד לא שמענו את רמי ורד, מאז גמר האח הגדול בעונה
הקודמת עלו לא מעט שמועות ודיווחים לגבי מה שעבר על רמי ורד
בתום הצילומים, עכשיו שאנחנו כבר בשיאה של עונה חדשה, רמי מחליט
לחשוף את הטענות הקשות נגד ההפקה,מדברת על הנתק מלינור וגם
למה באמת נכנס לאח הגדול?!




בימים האחרונים רמי ורד התראיין אצל איריס קול ברדיו 103FM, רמי
החליט לחשוף לראשונה מה באמת התרחש מאחורי הקלעים: "ברגע שהבנתי
מכל הקרובים אליי שהתוכנית עשתה לי סוג של סיכול ממוקד או התנהלות
לא מוסרית כלפיי בניגוד לכל היגיון, החלטתי שאני לא רוצה קשר עם הדבר הזה".
רמי מאוד מאוכזב וכועס על ההפקה על העריכה ועל איך שהוצג בתוך
הבית מול שאר הדיירים.

רמי נשאל על הסטנד אפ ועל כך שלינור היתה בהופעה שלו מבלי שידע ועל הטענה
שצחק עליה אמר: "היא אמרה הרבה דברים. לא, אני לא צוחק עליה. כל מי שבא
להופעה יכול לדעת שזה לא מדויק, " רמי ממשיך: "אבל אני מניח שהיא הגיעה להופעה
הראשונה שבה הקראתי חלק מהחומרים ובדקתי חומרים."
ורד טוען שכיום לינור לא מוזכרת כלל בהופעות שלו, איך הגיב שנשאל למה ניתק את
הקשר מלינור: "ניתקתי קשר עם כולם. לא באתי לתכנית סיום."
הוא המשיך לשתף ותקף: " יש לי כבוד לרוב האנשים שהיו איתי שם, אין לי שום
טינה לאף אחד, האכזבה הגדולה שלי היא מעורכי התוכנית".
במהלך העונה רמי ורד על החשיבות לכניסה שלו לבית האח הגדול כדי
לעלות מודעות לאוטיסטים ודיבר על בנו, אלה שעכשיו רמי חושף
שהסיבה האמיתית שנכנס לתוך הבית היא שונה לחלוטין!!
.



רמי טוען שהסיבה
היחידה שנכנס הוא
בגלל הכסף הגדול!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...