יום ראשון, 29 באוגוסט 2021

הלם! מירי כהן מגיבה על התקופה באח הגדול: "חוויה מאד מורכבת ולא פשוטה" חושפת את האמת מאחורי הקלעים?!

מירי כהן שהייתה קרובה מאוד להגיע לגמר האח הגדול
ורבים טענו שהיה מגיע לה אחרי עונה לא פשוטה עבורה שהייתה
דמות מרכזית, מירי החלה להתאושש ומתחילה לסכם לראשונה את
החוויה של ומתברר שיש לה הרבה מה להגיד בנושא ומתכוונת
לעשות את זה ממש בקרוב!




הריבים הבלתי פוסקים בין מירי כהן לאורן חזן גרמו לתגובות רבות,
אין ספק שזה השאיר את שניהם בבית, הצופים הביעו את דעתם והצביעו,
מירי מודה שעברה תקופה לא פשוטה ומורכבת בתוך הבית, מי שצפה
באדיקות בוודאי ראה את הבכי הבלתי נשלט הפגיעה מדיירים ובעיקר 
מאורן למרות הרצון של מירי להגיע לגמר ולנצח יש צופים רבים 
שההדחה עשתה לה בעיקר טוב.

עכשיו אחרי כמה ימים שלקחה לעצמה להתאושש מאז ההדחה היא לראשונה 
מגיבה על מה שקרה בתוך הבית ומשאירה את כולם עם הרבה סימני שאלה,
מירי שיתפה: "יש לי המון דברים ונושאים שאני ממש רוצה להתייחס אליהם 
ולשתף אתכם אך מתוך כבוד והגינות כלפי המתמודדים והפורמט אני בוחרת 
לדחות את סיכום החוויה עד לאחר תוכנית הגמר. "
מירי מחליטה לא להגיד מה יש לה לומר על הפורמט ועל מה שהתרחש,
כבר ראינו דיירים שהתאכזבו אחרי שיצאו מהבית אחרי שראו איך ההפקה ערכו
אותם במשדרים וסביר להניח שמירי לא אהבה לראות את ההתמקדות בבכי שלה,
מירי ממשיכה ומדברת על הקושי: "זו הייתה חוויה מאד מאד מורכבת ולא פשוטה",
מירי ממשיכה להשאיר סימני שאלה על מה שקרה בתוך הבית: "מתחייבת ומבטיחה 
שממש בקרוב אספר, אתייחס ואשתף בכל מה שחוויתי ויש לי כל כך הרבה מה לומר".
מירי מאוכזבת ממה שקרה בבית או שדווקא הפוך?!
נראה שבני משפחתה רומזים יותר על מה שקרה!
.:



תגובה 1:

  1. אני נשואה שבע שנים בלי ילד, אז בעלי מתחיל להתנהג מוזר, חוזר הביתה לאחרונה וכבר לא מבלה איתי, והוא התגרש ממני. אז נעשיתי מאוד עצוב ואבוד בחיים כי הרופא אמר לי שאין דרך להיכנס להריון, זה באמת ימרר לי את החיים. עד שנתקלתי בחבר שסיפר לי על ד"ר אלאבה מהאינטרנט, איך הוא עזר לנשים רבות עם בעיות דומות שאני עובר, אז יצרתי קשר עם ד"ר אלאבה והסברתי לו. הוא אמר לי את כל מה שאני צריך לתת לפני שהוא יכול לוותר על הלחש כדי להחזיר את בעלי, מה שעשיתי, והוא שלח תפילה עוצמתית שהייתי צריך לומר באמצע הלילה בזמן שהוא הטיל את כישוף האהבה. זה היה נס 48 שעות לאחר מכן בעלי היחיד חזר אליי והתנצל על כל מה שעשה ואמר לי שהוא מוכן לתמוך בי בכל דבר שארצה. התקשרתי מהר לאלבה וסיפרתי לו מה קורה באותו הרגע, והוא גם הכין ושלח לי תרופה שאומרת שהיא תרפא כל מחלות או זיהומים לא רצויים שמונעים ממני להרות, ואז הנחה אותי על כך. איך להשתמש בו לפני הפגישה עם בעלי. זה אחרי השימוש בצמח ובשורש המקומי הזה, כמה שבועות לאחר מכן התחלתי להרגיש סימני הריון בכל הגוף, אני ממש בהריון, בדיוק ילדתי ​​בן ב-1 לחודש. אני מבטיח ליידע את כל העולם על ד"ר אלאבה כדי לשמר את מערכת היחסים שלי, כמו גם לתת לי ילדים, אני יכול לקרוא לעצמי בגאווה היום. לכל אישה שמוצאת שזה בלתי אפשרי, הנה ההזדמנות שלך לחייך ולהביא אושר למשפחתך, אנא צור קשר עם דוא"ל DR Alaba: dralaba3000@gmail.com או צור קשר עם הוואטסאפ שלו / ויבר אותו עם המספר הזה: +1(425) 477- 2744, הוא אלוהים שנשלח להחזיר מאהבים אבודים ולהביא לך אושר.

    השבמחק

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...