יום חמישי, 26 באוגוסט 2021

שרית פורשת מאח הגדול אחרי ריב עם אורן?! "אתה מטורף! שהאח הגדול יוציא אותי עכשיו! נמאס לי!"

ימים ספורים לפני גמר האח הגדול ובדרך כלל אלו
ימים רגועים בתוך הבית אבל האם דווקא עכשיו הכל
יתערער ימים ספרים לפני הגמר?! הדיירים מבינים שהם
לקראת הסוף וכולם רוצים להגיע, האם שרית תחליט לפרוש
ימים ספורים לפני הגמר?!




שרית פולק שהצליחה להגיע לרגעי ההכרעה העונה של האח הגדול
וזה בלי ריבים עם דיירים ועם אסטרטגיה שונה של המשחק, עוד
יכולה להגיע לגמר, אלה ששרית מרגישה כבר כמה ימים את הקושי 
ואולי את ההרגשה שלא תצליח להגיע רחוק יותר מעכשיו, שרית
טענה בפני חבריה אחרי מסוק נוסף שהגיע: "למה לי לא באים לצעוק?
למה לי לא שולחים מסוקים?".

הלחץ והרצון של כל הדיירים להגיע לגמר מורגשת היטב אבל יש לה
בכלל סיכוי להגיע לגמר הגדול?! שרית בויכוח עם אורן שיצא 
משליטה גרם לה לצאת בהצהרה כאשר הערב אנחנו לפני הדחה 
לא פשוטה שיש סיכוי ששרית תודח, מי שעוקב יודע שמי שפורש מקבל
תשומת לב גדולה יותר כאשר הוא מודח בצורה רגילה, אלה לא בטוח
ששרית מתכנת את זה בריב לא פשוט עם אורן חזן הוא עקץ אותה 
ואמר לה: "את חסרת ביטחון,כל הזמן מתגוננת כשמדברים על סטטיק,
מתנשאת!!".
שרית הייתה בהלם ולקחה קשה את דבריו: "אתה מטורף!! שהאח הגדול
יוציא אותי עכשיו! נמאס לי!".
שרית הספיקה להיכנס לחדר האח הגדול ,בדרך לעזוב את הבית?!
הדרמה מסתבכת בדק' האחרונות!!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...