יום שישי, 24 בספטמבר 2021

מרגש! אחרי נתק ארוך של 20 שנה: ג'וזי זירה מהאח הגדול נפגש עם אמא שלו ברגע שלא השאיר אף עין יבשה

מדינה שחמה התרגשה ביחד עם ג'וזי שהחליט
לחשוף בתוך בית האח הגדול את הנתק הארוך עם
אמא שלו, ג'וזי לא נפגש איתה 20 שנה אחרי שהקשר
נותק,ג'וזי כעס עליה תקופה ארוכה ורק בתוך בית האח
הגדול החליט לסלוח לה.




בהפקת האח הגדול ראו את השינוי שעבר ג'וזי בתוך הבית והחליטו
להפתיע אותו במסר מאמא שלו, במהלך אותו מסר, אמא שלו ניסתה 
להסביר בקצרה את מה שעבר עליה באותה תקופה קשה, ג'וזי הנרגש
החל לבכות והחליט לסלוח לה, עוד בבית שיתף ג'וזי את חבריו שבכוונתו
להיפגש איתה וכך קרה, אמנם זה לקח מספר חודשים אבל המפגש
קרה ובגדול בפריז.

ג'וזי שעובר תקופה מיוחדת עם זוגיות חדשה עם קארין עליה ממשיך בתהליך
שהוא עובר בחייו, ועשה את הצעד המתבקש ונפגש עם אמא שלו, מיד אחרי
המפגש הוא שיתף: "כולכם חיזקתם אותי כולכם הייתם יחד איתי בכאב בבכי 
ברצון לסלוח … אז הנה אני משתף אתכם ברגע הכי מרגש בחיים שלי . 
תכירו את אמא שלי אוסנת אמרתי לעולם לא יסלח לה לעולם לא יקרא לה אמא יותר."
"אבל אנחנו משתנים עם השנים הופכים לאנשים יותר רכים . הייתי מרוכז בעצמי 
בלנקום את הכאב שלי , רציתי להיות מוכר שתשמעי עלי בכל מקום ולא לתת לך 
את האפשרות להתקרב אלי . והנה הצלחתי."
ג'וזי הודה להפקת האח הגדול: "אז תודה לכם , ותודה לתוכנית האח הגדול שעזרה לי 
לעבור את המסע הזה בשביל להבין שהכל אפשרי ."
הרגע המרגש והמצמרר לא השאיר  אף עין יבשה!!
חיבוק גדול אחרי 20 שנה:
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...