יום ראשון, 26 בספטמבר 2021

גל גברעם עושה סוף לשמועות: "חציתם את הגבול! אני ותום לא נפרדנו!" מה הצעד המפתיע שעשתה אחרי שהגיבה בחריפות?!

אחרי סוף שבוע לא פשוט שעבר על גל גברעם ותום 
חיימוב שבמהלכו עלו דיווחים על כך שהיא ותום נפרדו,
עורר תגובות רבות,גל הוצפה במאות הודעות ותגובות מצד
מעריצים לחוצים שאפילו פנו למשפחתה כדי לדעת האם 
הפרידה נכונה, גל לא אהבה את זה והחליטה להגיב, אלא שזה לא נגמר!




הרשת סוערת בשעות האחרונות, הכל החל בשישי כאשר ערן סויסה פרסם
ידיעה על כך שתום וגל במשבר זוגי,אמנם לא דובר על פרידה אבל בהחלט
רגע זוגי לא פשוט, ברחבי הרשת עלו מיד מאות תגובות בנושא ואתרי
בידור נוספים עסקו בנושא,אחרי שתיקה לכל אורך סוף השבוע ,גל גברעם 
החליטה לעשות סדר ופרסמה תגובה בנושא.

גל פתחה וכתבה:"אתם מאבדים את זה לחלוטין! ארגיע את כולכם לא נפרדנו
ולא אין שום משבר. אם לא בא לי לעלות סטורי שלושה ימים אז לא בא לי לעלות סטורי!!"
היא המשיכה: "תום ילד גדול ויכול לקנות בעצמו פיתה והוא אפילו יכול לנשום 
בכוחות עצמו" ( התגובה הזאת הגיעה אחרי שתום נראה אוכל לבד בלי גל),
גל מחריפה בתגובה: "כדי להסביר לכם עד כמה שהגבול נחצה,אף בן אדם לא יכול
בשום זכות להתקשר למשפחה שלי,לחברות שלי,לבן זוג שלי לאנשים לתקשורת,
גם אתם! תאשרו איתי לפני שאתם מפרסמים משהו".
גל הוסיפה: "חשפתי דברים קשים,כיבסתי הרבה כביסה מלוכלכת בחוץ,
אבל יש דברים שלא בא אז לא בא לי,אני לא חייבת לתת דין וחשבון,
חציתם את הגבול הפעם!".
מי שהגיב הוא ערן סויסה שחשף את הפרידה וטען שהוא בדק היטב את המקור
ממנו קיבל את המידע וגם בדק זאת מול הסוכנת גם של תום וגם של גל לפני הפרסום!
נראה שהדרמה והביקורת גרמה לצעד מפתיע מצד גל גברעם!
מה הצעד המפתיע שעשתה?!
.:




גל הסירה את התגובה
לא ברור מה הסיבה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...