יום שישי, 24 בספטמבר 2021

בניגוד לחוזה?! עינת חושפת בטעות את הפרידה מלירון בחתונה ממבט ראשון?! "יש תחושה של טעם מר!!"

מי שצופה בחתונה ממבט ראשון בוודאי יודע על
החוזה הקשוח עליו חתומים הזוגות,אסור להם לפרסם האם
הזוגיות שלהם צלחה או האם הם רווקים או בזוגיות חדשה,
המשתתפים שהפכו למפורסמים מצד אחד רוצים לשתף את העוקבים
החדשים בתחושות ומצד שני צריכים לברור מילים.




בעבר כבר ראינו חשיפות של המשתתפים כאשר הם רמזו לגבי מצבם
הזוגי, לפעמים היה מדובר בהטעיה מתוכננת ולפעמים גם טעויות.
האם המקרה אצל עינת מדובר בטעות?! עינת בן משה רק רצתה לסכם
את השנה ומתברר שבחירת המילים שלה חשפה את התקופה
האחרונה ומתברר שחשבה שתראה אחרת.

בן משה שיתפה וכתבה: "הגיע הזמן להודות על כל מה שהיה בשנה שמסתיימת.
על ההזדמנויות המדהימות שקיבלתי, על הרגעים המאתגרים שחיזקו אותי,
על החוויות הקסומות שהטעינו אותי באנרגיה, על כל השיעורים שלמדתי,"
היא המשיכה: "על ההתנסויות הבלתי פוסקות שאפשרו לי לבחון את דרכי ללא 
הפסקה, על האנשים שליוו את דרכי, אלו שמלווים כבר שנים ואלו
שנכנסו אל חיי השנה. וגם על אלו שיצאו ושחררו אותי מחיים שלא מאפשרים לי לפרוח".
עינת ממשיכה וכתבה: "זאת הייתה שנה לא פשוטה. לא פשוטה בכלל. לפעמים הרגשתי
שאין אדמה יציבה לשים עליה אפילו רגל אחת. "
עינת המשיכה לחשוף: . "יש תחושה של טעם לוואי מר עם סיום השנה הזאת."
עינת מנסה לא לשתף יותר מדי אבל נותנת רמז עבה על השנה
שעברה ועל מה שקרה בזוגיות עם לירון?!
עינת חושפת את עתיד הזוגיות עם לירון?! הלם!!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...