יום שלישי, 21 בספטמבר 2021

הלם!! אחרי שחשפה את הפציעה שהשביתה אותה! לירון ויצמן בדרך לעזוב את המסך ואת האח הגדול?!

לפני כמה ימים המנחה האהובה לירון ויצמן
חשפה את התקופה הקשה שהיא עוברת, במהלכה
היא חשפה שהיא כרגע מושבתת ומטפלת בעצמה,
לירון עזבה לפחות לכרגע את צילומי אקס פקטור ברגעי
ההכרעה וחושפת את מה שהיא עוברת!




לירון עבדה קשה לאורך השנים כדי למצוא את מקומה בתעשייה,
זה החל בתור כתבת שטח של גיא פינס לאחר מכן היא קיבלה
הצעה להיות מנחת האח הגדול ומאז מדובר בהיסטוריה, ויצמן
הפכה לכוכבת מבוקשת בערוץ 13 ברשת, מאז הספיקה לירון
לקבל מספר פרויקטים גדולים בערוץ שהאחרון בניהם הוא אקס פקטור.

לירון תיזזה בין האולפן באח הגדול לבין הצילומים לאקס פקטור, אלא דווקא עכשיו 
רגע לפני צילומי חצי הגמר של אקס פקטור,לירון פרשה
מהצילומים וגיא זוארץ החליף אותה כעת היא משתפת: "אז נפלתי, ונדמה לי
שנפלתי חזק. בעשרים השנים האחרונות הדבר שכולם יודעים עליי."
לירון המשיכה: "לכן, גם כשהבוסים וידאו איתי מספר פעמים אם אני בטוחה
שאני לוקחת על עצמי לצלם שני ריאליטי גדולים במקביל, בכלל לא
היססתי והרגעתי אותם. אני?! קטן עליי."
לירון מתארת את המאמץ שעשתה: "אז כחלק מההכנות שלי לחודשיים של
צילומי האח והאקס, ביקשתי מהמאמן שלי להגביר מאמץ. וגם בגזרת הבית לא ויתרתי".
לירון מתארת את רגעי השבירה: "נפצעתי. עוד לא נפשית אבל בהחלט פיזית. כולם אמרו
שאני חייבת לנוח. אבל עכשיו?! לנוח?! הרכבת כבר יצאה."
לירון מוסיפה: אני עוד לא בשלב הסיכומים והמסקנות כי אני ממש עוד בלב הארוע.."
בעקבות החשיפה של לירון וההחלטה לטפל בעצמה עלו כמ דיווחים
על עתידה המקצועי והאם תוכל להמשיך בעבודתה בתור מנחה!!
לירון ויצמן תעזוב את המסך ואת האח הגדול?!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...