יום שני, 27 בספטמבר 2021

שרית פולק חושפת רק עכשיו מה קרה באמת באח הגדול: "הייתי יוצאת מהבית אם הייתי יודעת שזה מה שקרה!"

שרית פולק שהשתתפה בבית האח הגדול ומתחילה
לחזור לשגרה הקודמת שלה הספיקה להתאחד עם משפחתה
הקרובה וכמובן עם בעלה סטטיק, פולק החליטה לחשוף
את מה שהיא עוברת בימים אלה ועל מה ששמעה שקרה
בחוץ בזמן שהיא הייתה בתוך הבית!




הדיירת המפתיעה של העונה היא לגמרי שרית פולק שהגיעה לגמר
הגדול של העונה והפתיעה צופים רבים, עכשיו שרבים נחשפו
לצדדים רבים שלא הכירו בה,שרית מרגישה לשתף את המעריצים
החדשים במה שהיא עוברת אחרי שיצאה מבית האח הגדול, מתברר
ששרית גילתה פרט והיא לא ממש אהבה לשמוע את זה.

שרית נחשפה לדרמה הגדולה שהתרחשה בחוץ כאשר סטטיק חווה
התקפי חרדה וקוששי גדול אחרי שאשתו נכנסה לבית האח הגדול,
סטטיק שיתף זאת את העוקבים ואילו שרית לא ידעה על זה בכלל,
שרית החליטה להגיב: "היה לי עצוב שלא הייתי שם לתמוך בו לחבק אותו,
להכיל, להקשיב, לעזור, ובכלל שכל זה קרה, התבאסתי שלא ידעתי".
שרית ניסתה להרגיע את כולם שאמרה: "הוא התגעגע אליי והוא אוהב אותי
ואני אוהבת אותו, ועכשיו אנחנו ביחד והכל בסדר".
למרות שהיה נראה ששרית לקחה את מה שקרה בהבנה לא כעסה
מתברר ששרית בכלל לא אהבה את מה שקרה לסטטיק ואם זה לא מספיק 
היא אומרת בבירור שלא היה לה מידע על כך:"אם הייתי
יודעת רבע מזה הייתי יוצאת בשנייה מהבית".
שרית לא הסתפקה בזה והגיבה בהמשך בחריפות!!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...