יום שלישי, 26 באוקטובר 2021

יש קנאה אצל המנחים באח הגדול?! לירון ויצמן משתפת: "מקנאה בגיא זוארץ!" למה?!

גיא זוארץ ולירון ויצמן צמד המנחים היותר מוערך
בתעשייה עובד בתקופת האח הגדול בלי הפסקה, ומנחים
את הריאליטי בשידור חי ברגעים מלחיצים במיוחד, למרות התואר
המכובד להיות מנחה בתוכנית פריים טיים ולהיות כוכב גדול מתברר
שמדובר במשימה לא פשוטה בכלל!




צמד המנחים שעל המסך מחייכים בלי הפסקה ונראה שהקשר בניהם מעולה,
מתברר שישנה גם קנאה, אמנם זה לא דבר רע בהכרחי אבל ההחלטה
של לירון ויצמן לחשוף ולדבר על הכל הפתיע רבים, זה קרה במהלך
ראיון ל חיים לוינסון ועקיבא נוביק,ויצמן התראיינה בנוגע לסערת
הפוטושופ והפילטרים שגרמה לדיונים רבים ברשת של בעד ונגד.

ויצמן הגיבה לנושא ואמרה: "באינסטגרם אתה אמור להציג את החיים
האמיתיים שלך, אבל אינסטגרם זה ממש לא החיים האמיתיים. אנשים
מתגרשים, סוחבים כאבי גב קשים - ועדיין משדרים כאילו הכול מושלם 
ומדהים."לירון ממשיכה לשתף בעמדתה: "יש לי חברה, בלי שמות, שעוברת תקופה
קשה ואני נכנסת לסטורי שלה ולא מזהה. להגיד לך שאני חושבת
שבגלל זה בתי החולים מפוצצים בנערים ונערות עם הפרעות
אכ*ילה? לא בטוחה שזו הסיבה."
כאשר נשאלה על פיתרון לנושא ענתה: "אני מקווה, שאולי בעוד כמה עשורים
תהיה התקדמות בשוויון בין נשים לגברים ואולי יהיו לנו חיים קלים כמו של הגברים".
אלא שבהמשך היא הפתיעה וחשפה את הקנאה לגיא זוארץ: "אני מקנאה בגיא
זוארץ שיכול ללבוש איזה נעליים שבא לו ויכול ללבוש מה שבא לו ואף אחד
לא יגיד לו שום דבר."
איך הגיב גיא זוארץ להצהרה המפתיעה?!
.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...