יום ראשון, 31 באוקטובר 2021

הדר ברייר מחתונמי זועמת על זוגות העונה: "אלרגית לכמות הצביעות שראיתי!" שני יוסיפון תקפה!

מפגש הזוגות של זוגות חתונה ממבט ראשון ממשיך
לעורר שיח ודיונים רבים ברחבי הרשת, כל אחד
אומר את דעתו על התנהגות הזוגות ועל ההתערבות
של המומחים, אלא נראה שהדר שהשתתפה בעונה 
הקודמת של חתונמי היה הרבה מה להגיד, ולא כולם אהבו לשמוע את זה!




סוף שבוע הזוגות הפתיע רבים, הזוגות החליטו להעמיד פנים ולספר
לשאר הזוגות שאצלם המצב טוב ולא שיתפו בקשיים, המומחים
זעמו על כך ובפרק הבא הם צפויים להתערב, בתוכנית הבוקר של רסקין,
הדר ברייר התייצבה והגיבה על הנעשה בריאליטי: ברייר היאלא נשארה אדישה
למתרחש והגיבה: "אני קצת אלרגית לכמות הצביעות שראיתי".
 
הדר שכבר נתנה בעבר כמה טיפים לזוגות אמרה: "אני אומנם אמרתי לגבש 
דעה לגבי הזוגיות אבל לא התכוונתי לארגן כאן הזוגיות במסכה. כל אחד סיפור איזה סיפור".
הדר פירטה איך הזוגות התחמקו מלדבר ולהגיד מה הם באמת מרגישים,
מי שראתה את הראיון של הדר ברייר היא משתתפת העונה שני יוסיפון 
שבזמן ששאר המשתתפים שומרים על שתיקה ולא מגיבים, שני מחליטה לצאת
נגד דבריה: : "שכל אחד יסתכל על עצמו, ועל אחת כמה וכמה אחת שהשתתפה 
בעצמה בפורמט ומבינה שיש דברים שלא רואים ושיש להם הסבר אחר".
שני לא פירטה מה היא לא יכולה לפרט ומה קרה באמת בסוף שבוע
הזוגות אבל עוררה סערה ורבים הגיבו!!
הדרמה ממשיכה! שני חושפת את האמת מאחורי מפגש הזוגות?!
איך הדר הגיבה לסערה?!
.



3 תגובות:

  1. אני רוצה לחלוק את העדות הנפלאה שלי איך החזרתי את בעלי, אני רוצה גם לנצל את ההזדמנות כדי להודות לד"ר איגבינוביה על עבודתו הנהדרת, הוא קוסם עוצמתי אמיתי. לאחרונה הוא עזר לי לאחד מחדש את מערכת היחסים שלי עם בעלי שזרק אותי אחרי שהתגרשנו במשך שלוש שנים אז יצרתי קשר עם דריגבינוביה והסברתי לו את המצב שלי אז הוא אמר לי לא לדאוג יותר, והוא עשה קסם אהבה שבעלי יחזור ו זה עבודה בדיוק כמו שהוא אמר לי תוך שלושה ימים בעלי שאמר שאין לו שום קשר איתי שוב התקשר אלי והתחנן שאקבל אותו בחזרה. אז בבקשה לכל מי שקורא את המאמר הזה וזקוק לעזרה, דריגבינוביה יכולה להציע גם כל מיני עזרה כמו איחוד נישואים ומערכות יחסים, תרופה לכל מיני מחלות או תביעות משפטיות והריון, אני מאוד שמח על השמחה שיש ל-Dr.igbinovia להכניס שוב לנישואים שלי. Dr.igbinovia גורם לו להבין כמה אני אוהב אותו. האיש הזה אמיתי וטוב מדי הוא גם יכול לעזור לך לתקן את מערכת היחסים השבורה שלך החזרתי את בעלי זה היה כמו נס בלי שום ייעוץ נישואין, צור קשר עם האיש הנהדר הזה אם יש לך בעיות כלשהן עם פתרון מתמשך באמצעות דוא"ל doctorigbinovia93@gmail.com
    WhatsApp: +12162022709
    Viber: +12066713285

    השבמחק
  2. שלום חבר נפגעתי ושבור לב כשקרה בעיה גדולה מאוד ביני לבין בעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדי לעבור כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אך ללא הועיל. והוא אישר שקיבל החלטה ולא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרכי חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו הכל, אז הוא אמר לי שהדרך היחידה שבה אוכל להחזיר את בעלי היא לבקר אצל זורק כישוף, כי הוא באמת עשה את זה גם. אז מעולם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של זורק הכישוף שהוא ביקר. DR APATA. למחרת בבוקר שלחתי מייל לכתובת שהוא נתן לי, ומטיל הכישוף הבטיח לי שאחזיר את בעלי ליומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז אני עושה אותם בלי עלייה, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע ​​לי שהוא חוזר. כל כך מדהים !! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום הקשר בינינו היה חזק יותר מבעבר, בעזרתו של זורק קסמים נהדר. אז, אני אמליץ לך אם יש לך בעיות כלשהן, צור קשר עם Dr apata במייל: drapata4@gmail.com או צור איתו קשר בוואטסאפ וב-Viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744.......

    השבמחק
  3. היי, אני כאן כדי להפיץ את החדשות הטובות האלה לכל העולם על איך החזרתי את אהבת בעלי. הייתי מבוהלת כשאהבתי עזבה אותי לילדה אחרת בחודש שעבר, אבל כשמצאתי חבר שהכיר לי את דוקטור אלאבה השליח הגדול, דיברתי איתו על הבעיה שלי, איך בעלי עזב אותי ואיך אני צריך לקבל עבודה בחברה גדולה מאוד. הוא פשוט אמר לי שהגעתי למקום הנכון שאקבל את משאלת הלב שלי בלי שום תופעות לוואי. הוא אמר לי מה אני צריך לעשות, אחרי שזה נעשה, ביומיים הבאים, האהבה שלי התקשרה אליי בטלפון ואמרה לי תירוצים לחיות לפני עכשיו ובשבוע הבא אחרי שאהבתי קראה לי להתפלל לסליחה, הייתי הוזמנתי לראיון בחברה המועדפת עלי נדרשתי לעבוד כמפקח. אני כל כך שמח והמום שאני חייב לומר לכל העולם איך ד"ר אלאבה עוזר לי להביע רצון ללבי. ד"ר אלאבה הוא מומחה לכל מיני לחשים וקסמים טובים. אם אתה זקוק לעזרה כלשהי, צור קשר עם ד"ר אלאבה בכתובת הדוא"ל הבאה: dralaba3000@gmail.com או שאתה יכול להגיע אליו באמצעות WhatsApp ו-Viber עם המספר הזה +1(425) 477-2744, אני מאחל לך כל טוב

    השבמחק

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...