יום שישי, 22 באוקטובר 2021

הלם! טום אביב האקס של גל גברעם בחזית מולה: "תוציאי את השם שלי מהפה הרקוב שלך!ילדה טיפ*שה!"

הראיון המסעיר של גל גברעם למגזין מאקו ממשיך לייצר
רעש וכותרות, ההתבטאות של גל גרמה לתגובות רבות,
כולל מי שהיו חברים וקרובים מאוד לגל, מחליטים להגיב
כנגדה באופן גלוי מה שגרם לסערת ענק!
איך הגיבה גל לדרמה הענקית?!




הדרמה החלה כאשר גל נשאלה על ידי הכתבת ליאור שלו "איך הקורונה השפיע עלייך?"
גל לא היססה וענתה:"בגדול אני חושבת שהקורונה זה פלוץ של כדור הארץ. משהו שנוצר
בגלל זיהום תת קרקעי של מיליוני שנים, ובגלל זה אף אחד לא ידע עליה כלום."
גל המשיכה להסביר:"אני חושבת שכדור הארץ עשה את הקורונה כדי לדלל את עצמו.
עצוב לי להגיד את זה, אבל אני חושבת שהאנשים שנפטרו מקורונה היו צריכים למות".


תוך שעות מאז פרסום הראיון,הכתבה עוררה דיונים רבים וביקורת כלפי
גל גברעם,מי שהגיבו לראשונה בציניות היו משרד הבריאות שצייצו
לצד הציטוט של גל: ״המציגה אינה רופאה״.
מי שהחליט להגיב בחריפות הוא האקס המיתולוגי שלה טום אביב שהגיב
בזעם כנגד גל: "אני לא מצטער על העבר זה מיותר וסתם מייצר סבל,
אבל היום העבר רודף אותי."
אביב ממשיך: "מביך אותי שבזבזתי זמן מחיי על אדם קטן,חסר כשרון, שכל
כנראה גם רחמים."
אביב המשיך: "לא אני לא אשם במה שהדבר הזה הפך להיות היום,אני לא לוקח
שום אחריות על רוע ושאיפת חסרת תוכלת להתפרסם!".
טום המשיך והתנצל:"אני מתנצל בפני כל מי ששכל קרוב אליו מהמגפה הנוראית
הזאת,אף אחד לא צריך למו*ת."
לקראת הסוף טום זעם על האקסית גברעם כתב: "תוציאי את השם שלי מהפה
הרקוב שלך!ילדה טיפ*שה!".
בהמשך החליט טום להסיר את הסטורי שעורר סערה גדולה!!
ואיך הגיבה גל שטענה תחילה שהדברים שלה הוצאו מהקשרם?!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...