יום רביעי, 24 בנובמבר 2021

הלם! איך הגיבה קסניה טרנטול שנשאלה האם נפרדה מבעלה בגלל בגידה?!

קסניה טרנטול שהייתה נשואה לבעלה 3 חודשים,
גרמה לסערה כאשר עלו דיווחים על פרידה מבעלה כרמי
עמר ,אלא שבימים האחרונים בני הזוג החליטו לחזור,
מה שגרם לשאלות רבות למה נפרדו? ומה גרם להם
לחזור?! קסניה מחליטה לחשוף הכל!




בשעות האחרונות FACTORY 54 השיקו מתחם קניות ולייפסטייל 
בקניון הזהב בראשון לציון,למתחם הגיעו רשימה ארוכה של מפורסמים,
אלא מי שגרמה לעניין רב שהחליטה להתייצב היא קסניה טרנטול 
שהתחתנה לפני 3 חודשים באירוע נוצץ ומאוד מרגש, הספיקה להיפרד 
מבעלה ובימים האחרונים הם הודיעו על קאמבק!

קסניה טרנטול התייצבה מול המצלמות של מאקו סלבס ושיתפה בתקופה
המורכבת שעברה: "אני לא יכולה בכמה שניות לספר מה קרה שם ואני גם
לא בדיוק מתכוונת לספר. אבל נכון לעכשיו אני נמצאת במקום טוב, נעים
לי וטוב לי.." קסניה שידרה אופטימיות: "מה שחשוב זה שהכל מדהים.
זה גם סוג של התחלה חדשה".
בהמשך הגיעו השאלות הקשות כאשר קסניה נשאלה למה היא וכרמי
נפרדו? קסניה שיתפה: "כולם שואלים, אני משאירה את זה לעצמי.
הכי חשוב זה מה שקורה עכשיו אנחנו ביחד ואני מאושרת וזה מה
שחשוב, כולם עוברים משברים".
על הקאמבק קסניה שיתפה: "הבנו שאנחנו מאוד חזקים ביחד וחשוב לנו 
להיות ביחד ולתמוך, ושום דבר לא יכול לשבור אותנו  כשיש
אהבה זה יותר חזק מהכל".
למרות שהיה נראה שמדובר בראיון קליל,לפתע קסניה נשאלה
לגבי השמועות שהפרידה הייתה בעקבות בגידה?!
איך הגיבה קסניה לשאלה! חושפת!
.:



קסניה טוענת: "ממציאים
שטויות!הכל שמועות!"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...