יום שלישי, 28 בדצמבר 2021

אביבית בר זוהר בצעד דרמטי נגד אשתו בנפרד של בן זוגה: ""הכפישה את שמי וטענה שגנבתי את הבעל!"

אם היה נראה שהעניינים סביב אביבית בר זוהר
ואשתו בנפרד של בן זוגה נרגעו, מסתבר שההפך.
אביבית בר זוהר משתפת במה שהיא עוברת גם כיום
עם אותה אישה מה שגרם לה לעשות לצעד דרמטי
שעלול להוביל לעימות גדול יותר!




בתחילת החודש אביבית סיפרה בהתרגשות שהיא בזוגיות חדשה,
והיא מתכוונת להביא יחד איתו ילד לעולם, אלא ימים ספורים 
לאחר החשיפה ,התגלה צד נוסף לסיפור, אשתו של קווין, 
אותו בן זוג חדש של אביבית, טוענת שאביבית "גנבה לה אותו".
מיד לאחר מכן אביבית הגיבה והכחישה וטענה שלא היה טוב לקווין 
איתה והם נפרדו עוד לפני שאביבית הכירה אותו.

אביבית שיתפה בנוסף אירוע לא נעים שלפי הטענה אשתו בנפרד של בן זוגה,
הגיעה לביתה של אביבית והתפתח בניהן ויכוח,השיא היה כאשר הוזמנה
ניידת משטרה מה שגרם למתיחות גדולה יותר.
אם היה נראה שכאן זה נגמר,מתברר שבימים האחרונים הייתה התפתחות נוספת,
אביבית שיתפה את מאקו סלבס במה שהיא עוברת בימים האלו:
"הגיעו מים עד נפש", היא המשיכה לשתף: "אני עוברת התעללות מילולית מידי יום
על ידי האשה הזאת בקללות נמרצות שאני מתביישת לכתוב."
אביבית הוסיפה:ה"יא הכפישה את שמי בטענה שגנבתי לה את הבעל, אך בעל זה לא חפץ
מה גם שבעלה עזב מזמן את הבית הרבה לפני שהכיר אותי".
אביבית טוענת שיש קנאה מטורפת כלפיה ומבחינתה היא לא יכולה יותר 
להבליג, הצעד הדרמטי של אביבית מול אשתו בנפרד של בן זוגה!
מה אביבית מתכננת?!
.



אביבית הגישה 
תביעה בבית המשפט!

תגובה 1:

  1. איזה סיפור נהדר ומעורר השראה! הייתי נשואה שבע שנים בלי ילד, ובגלל זה בעלי התחיל להתנהג בצורה מוזרה, חוזר הביתה לאחרונה ולא מבלה איתי יותר והוא אמר שהוא רוצה להתגרש. אז נעשיתי מאוד עצוב ואבוד בחיים כי הרופא אמר לי שאין דרך להיכנס להריון זה באמת ממרר לי את החיים. עד שנתקלתי בחבר שסיפר לי על DR ALABA מהאינטרנט, איך הוא עזר לנשים רבות עם בעיות דומות שעברתי אז פניתי אליו בכתובת:(dralaba3000@gmail.com) והסברתי לו, הוא סיפר לי הכל צריך לספק לפני שהוא יכול להטיל את הכישוף על המפגש כדי להחזיר את בעלי, מה שעשיתי, והוא שלח תפילה עוצמתית שהייתי צריך לומר באמצע הלילה כשהטיל את כישוף האהבה. זה היה נס 24 שעות מאוחר יותר בעלי היחיד חזר אליי והתנצל על כל מה שעשה ואמר לי שהוא מוכן לתמוך בי בכל מה שאני רוצה, התקשר מהר לד"ר אלאבה ותגיד לו מה קורה בזה רגע והוא גם הכין ושלח לי תרופה צמחית שלדבריו תרפא כל מחלה או זיהום לא רצויים שמנעו ממני להרות ואז הנחה אותי איך להשתמש בה לפני הפגישה עם בעלי. כאן לאחר השימוש בצמח ובשורש המקומיים האלה, כמה שבועות לאחר מכן התחלתי להרגיש סימני הריון על כל הגוף, הייתי ממש בהריון ורק ילדתי ​​בן תינוק בגיל חודש. אני נשבע שכל העולם יגלה על ד"ר אלאבה שהציל את מערכת היחסים שלי וזה גם נותן לי ילדים שאני בגאווה יכול לקרוא להם שלי היום. לכל אישה שחושבת שזה בלתי אפשרי, הנה הזדמנות לחייך ולהביא אושר למשפחתך, אנא צור קשר עם DR ALABA במייל בכתובת: (dralaba3000@gmail.com). או WhatsApp/Viber אותו באמצעות +1(425) 477-2744, אכן, הוא אלוהים שנשלח להביא מאהבים אבודים ולהביא לך אושר..

    השבמחק

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...