יום שישי, 31 בדצמבר 2021

קרובים לקאמבק?! מנו כהן מחתונמי חושף מה צריך לקרות שהוא וניצן יחזרו!!

מנו כהן וניצן שהכירו מתחת לחופה בחתונה ממבט
ראשון, נחשבו לאחד הזוגיות היות חזקים העונה,
כבר מהתחלה הם הציגו זוגיות חזקה ועברו כמה משברים
שזוגות אחרים כבר לא צלחו, ההבנה של ניצן והרצון
של מנו להצליח בזוגיות עזרה להם מאוד.




למרות שכולם חשבו שהם ביחד גם היום ונראו ביחד במהלך
החודשים האחרונים ביחד, מד בתום העונה הם הסבירו לכולם
שהקשר לא צלח במבחן הזמן, הם אמנם החזיקו מספר חודשים
אחרי שהעונה נגמרה אבל בהמשך הם נפרדו, העלייה של
התוכנית למסך גרמה להם מחשבות רבות.


השיא היה כאשר ניצן שיתפה רגע אישי שלה ושל מנו בפרק הסיום מה שעורר
שאלות לגבי האם הם ביחד גם היום?! אלא כאמור הקשר לא צלח אבל
לפי מנו כהן לא בטוח שזה סופי,מנו התראיין בתוכניתן של אילנית וגלית 
ושיתף:"פתאום קיבלתי הודעות של 'פליז תהיו ביחד'" הוא שיתף ברגעים
הטובים שהיה לו ביחד עם ניצן ויפרגן לה לאורך הראיון על כך שזכה
לעבור יחד איתה את התהליך,מנו ניסה לא לצאת בהצהרות לגבי
העתיד אבל בהחלט נתן רמז למה שעתיד לקרות.
כאמור ניצן ומנו עדיין שומרים על קשר אבל לא בזוגיות, במהלך
הראיון מנו מחליט לחשוף מה לדעתו צריך לקרות כדי
שהוא וניצן יחזרו להיות ביחד! וזה מפתיע!!
בדרך לקאמבק?! הרמז של מנו!
.




מנו טוען ברגע שיהיה
שקט סביבם והכל ישקע
"נראה מה יהיה".

תגובה 1:

  1. אני נשואה שבע שנים בלי ילד, אז בעלי מתחיל להתנהג מוזר, חוזר הביתה לאחרונה וכבר לא מבלה איתי, והוא התגרש ממני. אז נעשיתי מאוד עצוב ואבוד בחיים כי הרופא אמר לי שאין דרך להיכנס להריון, זה באמת ימרר לי את החיים. עד שנתקלתי בחבר שסיפר לי על DR APATA מהאינטרנט, איך הוא עזר לנשים רבות עם בעיות דומות שאני עובר, אז פניתי אליו בכתובת: drapata4@gmail.com והסברתי לו. הוא אמר לי את כל מה שאני צריך לתת לפני שהוא יכול לוותר על הלחש כדי להחזיר את בעלי, מה שעשיתי, והוא שלח תפילה עוצמתית שהייתי צריך לומר באמצע הלילה בזמן שהוא הטיל את כישוף האהבה. זה היה נס 48 שעות לאחר מכן בעלי היחיד חזר אליי והתנצל על כל מה שעשה ואמר לי שהוא מוכן לתמוך בי בכל דבר שארצה. התקשרתי מהר ל-APATA וסיפרתי לו מה קורה באותו הרגע, והוא גם הכין ושלח לי תרופה שאומרת שהיא תרפא כל מחלות או זיהומים לא רצויים שמונעים ממני להרות, ואז הנחה אותי על כך. איך להשתמש בו לפני הפגישה עם בעלי. זה אחרי השימוש בצמח ובשורש המקומי הזה, כמה שבועות לאחר מכן התחלתי להרגיש סימני הריון בכל הגוף, אני ממש בהריון, בדיוק ילדתי ​​בן ב-1 לחודש. אני מבטיח ליידע את כל העולם על ד"ר APATA כדי לשמר את מערכת היחסים שלי, כמו גם לתת לי ילדים, אני יכול לקרוא לעצמי בגאווה היום. לכל אישה שמוצאת שזה בלתי אפשרי, הנה ההזדמנות שלך לחייך ולהביא אושר למשפחתך, אנא צור קשר עם דוא"ל DR APATA: drapata4@gmail.com או צור קשר עם הוואטסאפ שלו / ויבר אותו עם המספר הזה: +1(425) 477- 2744, הוא אלוהים שנשלח להחזיר מאהבים אבודים ולהביא לך אושר.

    השבמחק

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...