יום חמישי, 30 בדצמבר 2021

ניקי גולדשטיין מגיב לזוגיות החדשה אחרי הגירושים: "האהבה הזאת,לא יכולתי לעצור אותה!"

ניקי גולדשטיין הפתיע את כולם שחשף שהוא יבזוגיות
חדשה עם חבר ילדות,ניקי שהיה נשוי במשך 15 שנה
התגרש בשנה האחרונה משירלי, יש להם 2 ילדים משותפים.
למרות שכולם ציפו שהזוגיות הבאה שלו תהיה עם אישה 
אחרת,ניקי החליט לחשוף שהוא בזוגיות חדשה אבל עם גבר!




השחקן, הסטנדאפיסט והזמר ניקי גולדשטיין יוצא מהארון, את הידיעה
הזאת אף אחד לא ראה את זה מגיע, וזה הפך לשיחת היום.
לפני שנה שירלי וניקי גולדשטיין הודיעו שהם מפרקים את הנישואים 
שלהם, אחרי 15 שנים ביחד ושני בנים.
אותו בחור בר מזל הוא אייל שלום, חבר קרוב של גודלשטיין ולמעשה גם 
הוא היה נשוי בעבר לאישה ושני הזוגות, שירלי וניקי ואייל ואשתו, נהגו לבלות ביחד.


החברות של ניקי ואייל היא ארוכת שנים ואף אחד לא חשב לרגע שהחברות
הטובה תהפוך לזוגיות.
בראיון מיוחד שנתנו ניקי ואייל שבמהלכה גם חשפו שהם ביחד.
ניקי משתף בחדשות סוף השבוע את המורכבות: "לא היה לי רע בבית וברחתי ממנה. 
ופה היה הקונפליקט הכי הכי גדול שלי בחיים שקרה לי,"
הוא המשיך: "זה בין האהבה הזאת לחבר הכי טוב שאני מרגיש שאני לא יכול לעצור את זה. 
לא יכולתי לעצור את זה. וניסינו לעצור את זה".
"כשאתה מסתכל עליו היום מה אתה רואה?", שואלת העיתונאית ויס וניקי עונה: 
"שאנחנו מאוהבים". לאחר מכן הוא מספר בבכי: "אין ספק שהטלנו עליהם פצצת אטום, 
פגענו באנשים שלא מגיע להם, אני מתנצל".
ניקי התרגש ובכה ולא הצליח לעצור את הדמעות במהלך הראיון!
המשפחה והחברים עוד בהלם ולא מעכלים את השינוי הדרמטי!
הראיון החושפני של ניקי! איך הגיבו שאר המשפחה?!
.



תגובה 1:

  1. החם שבכלל היה נשוי לאישה! זה הלם!!!
    ועוד לצפות.לאישה נוסםת????!!!
    שיא העיוורות
    שיהיה להם בהצלחה בדרך החדשה♥️

    השבמחק

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...