יום שני, 27 בדצמבר 2021

יהודית באומן משתפת בתהליך הרפואי שבתה עוברת: "הבת שלי מקבלת טיפול בזונדה!"

יהודית באומן עוברת תקופה קשה כבר הרבה
זמן, כאשר בתה מתמודדת עם מחלת האנורקסיה הלא
פשוטה,בשבועות האחרונים החליטה עם הרבה אומץ לחשוף
את סיפורה והכל כדי לגייס כסף עבור טיפול בתה!
יהודית החליטה לשתף במה שהיא עוברת וזה לא פשוט!




ההחלטה של יהודית לשתף את מה שבתה עוברת היה עבורה
לא פשוט,החשיפה הייתה קשה אבל ההחלטה שהתקבלה הייתה
לטובת בתה, יהודית ביקשה עזרה כספית כדי לעזור בטיפולים,
יהודית שיתפה שהיא לא מתכוונת לבקש עזרה מבן זוגה שימי ושהיא
רוצה להתמודד עם המצב הכספי בעצמה.

למרות הבקשות לקבל עזרה כספית, לפחות עד לימים האחרונים הסכום
שהתקבל עבור הטיפול היה רחוק ממה שיהודית ביקשה אבל נראה שהמצב
מתחיל להשתפר,בשעות האחרונות יהודית משתפת בתהליך שבתה
עוברת: "הבת שלי נמצאת בטיפול הנה הזונדה", שיתפה יהודית את העוקבים
וצילמה את ביתה קארין והמשיכה: "איזה כיף לי שהבת שלי מקבלת מודעות.
תעודדו את הנסיכה שלי המתוקה. היא מוכנה לקבל את האומץ, את הכוח ואת
ההאכלה. שיהיה לנו יום טוב ורק תגובות טובות".
יהודית משתפת שמצב רוח של בתה משתפר ואהבה שהיא מקבלת
גדולה מאוד, יהודית הצליחה שוב לרגש את כולם ברגע
לא פשוט שהחליטה לחשוף מתוך הטיפול שבתה עוברת!
לא פשוט!!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...