יום שבת, 29 בינואר 2022

הלם! דניאל גרינברג במסר מרגש: "אוהבת אותך! הלב נקרע מעצמי על עצמי!"

דניאל גרינברג שנפרדה מבעלה אייל גולן מנסה
להמשיך הלאה ומנסה לשדר עסקים כרגיל לפחות ברשתות
החברתיות, לצד שיתופים ותיעודים שלה יחד עם הילדים,
דניאל ממשיכה לתת מקום לאנשים החשובים בחייה
והפעם מדובר באבא שלה!





דניאל גרינברג למי שזוכר נכנסה בעבר לבית האח הגדול בכניסה
הנוספת לבית וקיבלה הפתעה גדולה כאשר אביה נכנס לתוך
הבית במהלך אחת מהמשימות.
לדניאל היה אסור ליצור איתו קשר במהלך המשימה אבל אותו רגע
הפך למדובר מאוד.



דניאל החליטה לשתף שוב את אותו רגע אישי מבית האח הגדול והעביר
לאביה מסר ברור: "שתהיה לי בריא אהבת חיי. אתה האבא והסבא הכי 
טוב שיכולתי לבקש! אתה איש נדיר".

דניאל המשיכה לשתף: "אני כלכך אוהבת אותך. נקרע לי הלב מעצמי 
על עצמי. יש לי את ההורים הכי מדהימים בעולם. היום כשאני אמא אני מבינה".
ברחבי הרשת עלו בעבר שמועות לגבי קשיים מול משפחתה בעקבות 
הקשר עם אייל גולן,אלא שדניאל שזאת לא פעם ראשונה מראה 
עד כמה הקשר שלה ושל אביה חזק, דניאל משתפת אותו ביחד
עם הילדים שלה! 
האם היא רומזת על כניסה נוספת לבית האח הגדול?!
והפעם כדיירת רגילה?! הפרט שאף אחד לא שם לב!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...