יום שבת, 29 בינואר 2022

הלם! סטטיק חושף לראשונה שעבר התעללות בתור תינוק: "יש לי פריקת כתף לכל החיים!"

סטטיק מחליט לחשוף באומץ את הסוד שהסתיר מכולם
שנים רבות, סטטיק התראיין לחדשות סוף השבוע בערוץ 12
ומשתף לראשונה את מה שעבר בבית אומנה לפני שעבר
למשפחה שמאמצת אותו עד היום.
מה בדיוק עבר על סטטיק שהיה תינוק?!




הזמר המצליח לירז רוסו, הידוע כחלק מהצמד סטטיק ובן-אל
מספר על כך שנולד להורים שלא רצו אותו, משתף בתת-משקל 
ובבעיות הנפשיות וחושף את ההתעללות שעבר על ידי משפחת האומנה.
בראיון מורחב כאשר משפחתו לצידו הוא משתף בכאב את
מה שעבר לראשונה מול המצלמות.




סטטיק מחליט לחשוף את ההתעללות שעבר כתינוק בבית אומנה:
"עד גיל שנתיים לא בכיתי". סטטיק מספר על תת-התזונה,
הבעיות הפיזיות שרודפות אותו עד היום והצלקות הנפשיות.
רוסו שהוא נולד בישראל להורים שלא רצו אותו, מכחיש את השמועות על כך שהוא ממוצא ברזילאי ,
ומשתף בהתעללות שעבר בבית האומנה: "יש לי פריקת כתף לכל החיים כי היו מרימים אותי מהיד",
לירז ממשיך ומספר: "חתך בגב. זה לא צלקת, פשוט רואים שהעצם שלי לא במקום."
הוא משתף: "אני לא בכיתי עד כמעט גיל שנתיים, כי בכי זו בעצם קריאה לעזרה.
ואם מלמדים ילד שבכי לא עוזר, אז הוא לא בוכה."
לירז מציין את הוריו המאמצים: "אז בהתחלה ההורים שלי לא היו יודעים מה קורה איתי,
כי לא בכיתי, אף פעם. תחשבי ילד שלא בוכה אף פעם. צחקתי, אבל לא בכיתי". 
אמו גם היא השתתפה בכתבה ושיתפה בכאב: "הוא היה בן חמישה חודשים,
הוא שקל בקושי ארבעה קילו. הוא היה במשפחת אומנה שהיו לה עוד
כמה וכמה תינוקות ולא היה להם זמן לאף אחד."
הסיפור המלא והמטלטל של סטטיק וחושף איך זה משפיע
עליו עד היום!!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...