יום שני, 24 בינואר 2022

הגזימה?! לירז אסייג מהאח הגדול משתפת: "ברח לי פיפי במיטה!"

יוצאת האח הגדול לירז אסייג שהחליפה את שם
משפחתה לברניס נמצאת כרגע בבידוד אחרי שנמצאה
חיובי לקורונה ומתברר שביממה האחרונה היא החליטה
לשתף את העוקבים בכמה פרטים ממה שהיא חווה ומרגישה
מה שגרם לסערה!




לירז ברניס שהפכה לכוכבת בעקבות הכניסה לאח הגדול,ממשיכה
לעורר עניין אצל 59 אלף העוקבים שלה, לירז כך מתברר
נדבקה גם היא לנגיף הקורונה וסובלת מתסמינים למחלה.כמה מהעוקבים
היו מופתעים במהלך סוף השבוע האחרון כשראו
בין שיתופי חווית הקורונה שלה תמונה של מצעים ספורים בשתן.

הרשדת סערה בעקבות ההחלטה של לירז לשתף פרטים מפתיעים
מחייה ומה שהיא עוברת בזמן שהיא חולה בנגיף הקורונה.
אסייג שיתפה אזהרה לפני שהעלתה את הרגע המדובר: "התמונה הבאה זו
התמונה הכי אמיתית שתראו אי פעם בתולדות האינסטגרם כולו, ואין מה לעשות,"
היא ממשיכה: "אני לא מבינה איך לכל השדים והרוחות עדיין לא תבעו את המעבדה
ואת סין כולה בפשע נגד האנושות".
לירז החליטה לשתף: "ברח לי וזה גמר אותי מבכי", היא המשיכה: "אני משתדלת
לתבל את הכל בהומור כדי שאצליח לעבוד את זה בטוב אבל יש רגעים שזה קשוח".
חלק מהתגובות על אותו שיתוף לא היו נעימות,אחת מהן מצאה את עצמה עולה גם
היא לסטורי וזכתה להתייחסות מלירז: "תקשיבו טוב, אם אתם כאלו אז טוסו לי
מהפרויל ומהר. למי שכן כתב או העז להעיר לי על התוכן שאני בוחרת לפרסם
בפרופיל שלי יש לכם בעיה קשה עם עצמכם".
אלא שזה לא נגמר כאן ולירז החליטה לשתף בעוד רגע
שעורר סערה ודיונים!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...