יום שלישי, 25 בינואר 2022

הכל באמת טוב?! דניאל גרינברג מגיבה לטענות לגירושים מאייל גולן! וחושפת את האמת

דניאל גרינברג שהתגרשה מאייל גולן לפני מספר
ימים גרמה לסערה גדולה ברחבי הרשת ולא רק בגלל
הגירושים אלא דווקא מסיבה שונה לחלוטין.
הביקורת מהעוקבים הגיעה דווקא מכך שהיה נראה
שדניאל לקחה בקלות את הפרידה ולא היה נראה שקשה לה!




רבים מכירים את התחושה הלא נעימה של פרידה ממישהו שחשוב לך,
דניאל גרינברג שנפרדה מבעלה אייל גולן הצליחה לעורר סערה ,
ויש עוקבים שהחליטו לפנות שאלה ישירה לדניאל על כך.
דניאל שפתחה את האפשרות לשאלות אצל העוקבים החליטה
לענות על השאלה הלא פשוטה ושוב עוררה סערה!



גרינברג נשאלה בין היתר איך מסתדרים עם שני קטנים לבד בלילה והאם 
לא חסר לה מגע ורגש של גבר,דניאל ענתה: "מסתדרים גם עם 4. אין אושר 
כמו לישון איתם בלילה, הם המגע והרגש הכי טהור בעולם. לא חסר לי כלום, 
היום אני יותר שלמה מאי פעם".
דניאל שהחליטה לענות על שאלות לא פשוטות החליטה לענות שאלה קשה נוספת 
שבעיקר רומזת על ביקורת שעלתה כלפיה מאז הגירושים מאייל.
 "למה את משחקת אותה שהכל טוב כשהכל לא?!" דניא החליטה לענות באומץ:
"אז הכי אמיתי ורק אמיתי, ולא חושבת שעד כה לא הייתי לא אמיתית, 
המשפחה והילדים שלי בריאים, אני פורחת חיה ונושמת," היא המשיכה: "זה שעוברים 
גירושים לא אומר שצריך להיכנס לתקופת אבלות, אומנם זה לא דבר פשוט אבל 
במקרה שלי ברוך השם, הכל נעשה בלב שלם ועם מחשבה עמוקה הרבה 
יותר מכל אחד חושב או מכיר".
בהמשך דניאל הסירה את אותה תשובה וגם החליטה להסיר את השאלה 
האם היא כועסת אחרי הגירושים?והאם היא בקשר עם הילדים של גולן 
מאז הפרידה?! דניאל הפתיעה את כולם בתגובה!
.



דניאל טוענת
שהיא לא כועסת
והם בקשר!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...