יום רביעי, 23 בפברואר 2022

גל גברעם חושפת את הימים הקשים שעברה: "עברתי משהו עם עצמי ובחרתי בנתק"

גל גברעם שלקחה פסק זמן מהרשתות החברתיות 
החליטה להסביר לכולם לאן נעלמה ומה גרם לה
לקחת הפסקה, המעריצים הרבים של גל דאגו לשלומה 
ועכשיו גל עושה סוף גם לשמועות שהיו בנוגע 
למה שהיא עברה בימים האחרונים.




גל גברעם כוכבת רשת שעברה לקדמת הבמה בעקבות הכניסה
שלה לבית האח הגדול,השתחררה מצה"ל לפני מספר חודשים
ונהנת בחייה בתור משוחררת, אלא מתברר שהיא עוברת ימים
לא פשוטים, הכל החל בראיון שלה שבמהלכו היא אמרה:
כי הקורונה היא "פלוץ של כדור הארץ... אני חושבת שהאנשים 
שמתו היו צריכים למות".

הביקורות נגדה לא איחרו להגיע וגברעם החליטה לקחת צעד
אחורה ברשתות החברתיות ופשוט להתנתק.
אחרי כמה ימים שהכל נרגע,גל החליטה לחזור וביממה האחרונה
ענתה על שאלות העוקבים: : "הייתה תקופה שלא היית פעילה מבחירה, 
את חושבת שזה פגע לך בלהתקדם בקריירה?".
גל החליטה לענות על השאלה: "קודם כל, כן. וזה דורש גם הסבר. כן 
ירדו עוקבים, כן ירדה חשיפה וכל השטויות האלה של הנתונים. אך 
עם זאת באמת שיש לי קהל מהמם, שאני לא יודעת מה עשיתי טוב 
בחיים שמגיע לי מתנה כזאת."
גל מציינת את הקושי שעברה: "עברתי משהו עם עצמי ובחרתי 
לקחת נתק קל. עדיין היו לי מחויבויות ועדיין רציתי להפעיל."
גל משתפת לראשונה במה שעברה בתקופה האחרונה
וחושפת את הדרמה שעברה בזמן שלקחה הפסקת מהרשתות החברתיות!
חושפת הכל!
צפו בקטע שחשף את הדרמה שעברה!: לחצו כאן למטה לאחר מכן הקטע נפתח לצפייה:




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...