יום רביעי, 23 בפברואר 2022

הלם!! דנדן בחזית מול ג'קי מהישרדות: "שתלטנית ומשתיקה את כולם. הייתה אווירה כזאת מגעילה!"

דנדן שבמשחק בהישרדות הודח ועבר לבקתה
אחרי שחבריו העדיפו להשאיר אותו על פני יונתן,
מתברר שיש לו בטן מלאה על ג'קי ועכשיו שחלפו כמה
חודשים מאז שהסתיימו הצילומים של הישרדות, הוא מרגיש
בנוח להגיד כל מה שהוא חושב ותוקף את התנהגותה של ג'קי.





קובי מאור לא היחידי שיש הרבה מה להגיד על המשחק של ג'קי בהישרדות,
עכשיו מגיע תורו של דנדן בראיון לכתב ערן סויסה שיתף במה שקרה
על האי וגם חשף מה דעתו על ג'קי ומתברר שהוא לא ממש אהב את
סגנון המשחק שלה והחליט לצאת נגדה בגלוי.
דנדן מפתיע את כולם!




כאשר הוא נשאל על ההשתתפות בהישרדות, ענה: "כשהתקשרו לשאול אותי 
מה דעתי לצאת לעונה החדשה, אמרתי קודם כל 'לא'. לא יודע למה, אבל זה מה שיצא."
הוא המשיך: "אחר כך חבר אמר לי שאני חייב ללכת על התוכנית הזאת, כי אני 
בנוי בדיוק בשביל זה. הגעתי לאודישן, והשאר היסטוריה."
דנדן משתף שכלל לא הכיר את המשחק: "לא ממש הכרתי את הישרדות, ראיתי 
רק כמה פרקים כדי בכל זאת לדעת לקראת מה אני הולך. אפילו לא ידעתי 
שיש דבר כזה שנקרא איחוד".
דנדן משתף בצורת המשחק שלו: "בסוף כל בן אדם יוצא מה שהוא באמת. 
לא היתה לי אסטרטגיה, ובמניפולציות אני לא טוב."
במהלך הראיון נראה דנדן רגוע אלא שאז הוא נשאל
על ג'קי וככה הוא הגיב: "ג'קי במציאות הרבה יותר גרועה ממה שרואים על המסך. 
היא מאוד כוחנית, לא נותנת לאף אחד אחר לדבר, וככה היא גם בחיים", 
הוא מספר בראיון לאחר שנשלח לבקתה. "היא מדברת בקול רם, 
שתלטנית ומשתיקה את כולם. היתה אווירה כזאת מגעילה".
דנדן בראיון מסעיר!!
איך הגיבה ג'קי לראיון?! פתחה בחזית?
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...