יום ראשון, 27 בפברואר 2022

הלם! אנה ארונוב ורונה לי שמעון מרוקדים עם כוכבים חולקות אותו אקס! לא תאמינו מי זה?!

אנה ארונוב ורונה לי שמעון שתיהן שופטות בעונה החדשה
של רוקדים עם כוכבים,מכירות כבר הרבה שנים,שתיהן
כמובן מגיעות מתחום הריקוד ונחשבות למובילות בתחום,
עכשיו מתברר שזה לא הדבר היחידי שהן חולקות ביחד
מתברר ששתיהן חולקות גם את אותו אקס!




מתברר שלפני כמה שנים,רונה לי שמעון שהשתתפה בריאליטי 
נולד לרקוד הייתה בזוגיות עם רקדן אחר שגם הוא היה משתתף 
בריאליטי נולד לרקוד, הזוגיות שהפתיעה רבים לבסוף לא צלחה.
מתברר שבעבר אותו רקדן שחלק מכירים אותו השתתף בשיר שלנו
והפך לדמות מוכרת באותם שנים היה בזוגיות גם עם אנה ארונוב.


אנה ארונוב שכבר נשואה והפכה לאמא, הקשר עם אותו רקדן מוכר
לא צלח, עכשיו שכבר חלפו מספר שנים נחשף המידע המפתיע על
אותו אקס משותף!
רונה לי ואנה שתיהן יושבות בתור שופטות לא מדברות ממש על עברן
ולא מתעסקות בו אבל מתברר שהנושא הזה עלה והביא לחשיפה 
של אותו רקדן שיצא עם שתיהן!
שתיהן שמו את אותו קשר מאחוריהן ולא ברור עד עכשיו עד כמה
הקשר החזיק מעמד!
מי אותו רקדן שיצא עם אנה ארונו ורונה לי שמעון?!
אתם תהיו מופתעים!!
.:



מדובר ביגאל
אלקיים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...