יום שלישי, 1 במרץ 2022

הלם! אביבית בר זוהר נגד חלק מהלקוחות שלה: "תפסיקו לנצל את זה שאני מפורסמת!"

אביבית בר זוהר שפתחה עסק לקוסמטיקה, ממשיכה
לעבוד בכל הכוח ולקדם את העסק שלה, אלא נראה
שהיא לא מרוצה בעיקר מהלקוחות שלה, אביבית החליטה
לדבר אל אותן לקוחות שלה ואמרה בדיוק מה היא חושבת
על חלק מהן.




אביבית בר זוהר שמקדמת כל הזמן את המוצרים שלה ברשתות 
החברתיות, החליטה לנצל את אותה במה גם כלפי אותם לקוחות 
שכל הזמן לא מרוצים ומבקשים להחזיר את המוצרים שלה.
אביבית החליטה יותר לא לשתוק ולהגיד בדיוק מה היא חושבת
על אותם לקוחות.

בר זוהר פתחה בדבריה וטענה : "אתם יודעים, לפעמים אני חושבת 
שאני טובה מדי",היא הוסיפה: "ולפעמים, יתרה מזו, אנשים חושבים 
שהם יכולים לנצל את טוב הלב שלי, וגם את זה שאני מפורסמת 
ולנסות לעשות לי באלגן",
אביבית תיארה מקרה: "לקוחה שלחה לי את הקרם הזה",ומציגה לצופים 
את הקרם: "שימו לב, הוא ריק! כולכם מכירים את הסרום המושלם שלי. 
אחרי שלושה חודשים שהיא השתמשה בו, היא החליטה שהוא לא טוב לה לפנים", 
אביבית זעמה: "הגיוני? לא!", שאלה והשיבה. "היא רוצה את הכסף בחזרה. אז 
לא יקרה, חמודה. כי את תלמדי לא להתנהג ככה לאנשים",אביבית שיתפה 
בתהליך מולה: "התקשרנו אליה בצורה מאוד נעימה ובצורה מאוד יפה, והיא 
אמרה גם בגדים שאני קונה, אחרי שנה שאני לובשת, בא לי להחזיר, 
כנראה שזו לקוחה שרגילה להחזיר".
אביבית הוסיפה:"על פי חוקי משרד הבריאות, את לא יכולה לקבל את הכסף בחזרה".
בסוף אביבית פנתה אל הלקוחות שלה וביקשה שלא ינצלו זאת
בגלל שהיא מפורסמת!
ואיך הגיבו הלקוחות?! יצאו נגד אביבית? או הסכימו?
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...