יום חמישי, 31 במרץ 2022

עשתה טעות?! אלה אייבינדר חושפת בכאב: "מאז הישרדות לא החלמתי נפשית!"

אלה אייבינדר שעלתה לגמר בהישרדות וחזרה
למרכז הבמה אחרי שנעלמה, קטפה קמפיין ראשון ונהנת
מדק' התהילה,אלה מוזמנת לאירועים והשקות והפכה להצלחה
גדולה בזכות הישרדות, המשחק שלה והחברות עם גדי גרמו
לצופים רבים לאהוב אותה.




לפני מספר ימים ביממה האחרונה היא התייצבה לצילומים לקמפיין ראשון שלה,
במהלך יום הצילומים היא התראיינה לפנאי פלוס וחשפה כמה
פרטים מעניינים, כאשר נשאלה על המעבר בין המירוץ למיליון
להישרדות ענתה: "לא התחברתי לאיך שיצאתי במרוץ אז באתי להישרדות
לעשות תיקונים, להראות שאני יכולה לבד ושאני לא רק מצחיקה".

היא משתפת שהיא לא הרגישה בנוח מצילומים לקמפיין: "אני רציתי לעשות
קצת דיאטה לפני הצילומים, אבל אני לא הצלחתי", בהמשך הוסיפה: "הלכתי לפסיכולוגית
שתסביר לי שאף אחד לא ייקח ממני את האוכל יותר, ואני עדיין לא יכולה להתאפק,
\עד שלא יישאר כלום אני לא עוצרת", אלה הוסיפה שהקושי נוצר בעקבות
ההשתתפות בהישרדות.
מתברר שזה לא הקושי היחידי שהיא מרגישה מאז השתתפה בהישרדות:
"אני לא עושה ריאליטי יותר, זה בטוח, זהו. אחרי הישרדות עוד לא החלמתי נפשית".
אלה הפתיעה את כולם כאשר חשפה את הבעיות שנוצרו
בעקבות ההשתתפות בהישרדות ובכך שהיא עדיין לא התאוששה!
אלה מחליטה לחשוף את כל האמת מאחורי הקלעים של הישרדות!
מה עבר עליה באמת על האי?!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...