יום שלישי, 29 במרץ 2022

מפתיע! שירה פרבר חושפת: "מתחרטת שהלכתי להישרדות!" מה דעתה היום על ג'קי?

שירה פרבר שבתחילת העונה כולם חשבו שלא
תגיע רחוק במיוחד אחרי שלא הסתדרה עם חברי
בשבט נמצאת בשלב מתקדם מאוד העונה, היא הגיעה לאיחוד
ונמצאת קרוב לגמר הגדול! אז למה היא מתחרטת שנסעה
להישרדות?! חושפת הכל!




בזמן שפרבר מככבת על המסך בהישרדות, נראה שהיא לגמרי המשיכה
הלאה וחזרה ממזמן לשגרה הקודמת שלה,פרבר עושה דברים אחרים לגמרי.
לאחרונה התבשרה כי זכתה בפרס על סרט קצר שביימה ושבו היא משחקת,
כפרויקט גמר של לימודי התואר השני שלה בקולנוע.
פייבר התראיינה על כך ועל הישרדות לאתר ישראל היום והפתיעה את כולם,
בין היתר נשאלה על כך שנתפסה כאאוטסיידרית וכמתנשאת, לא שייכת לחבורה.

שירה ענתה על כך: "נכון. ואלה סיטואציות שלא הכרתי קודם. בהישרדות העניין
החברתי היה הכי קשה מבחינתי. לא היה לי שום מפגש כזה בחיים, ואין לי
את הכישורים החברתיים לשרוד דבר כזה,"
על הפרק הקשה שבמהלכו הטיחו בה האשמות קשות ענתה: "זה היה מאוד קשה.
הייתי שם לבד לחלוטין. אנשים שבהתחלה חשבתי שיהיו אנשי הברית שלי
בגדו בי, כמו זוהר.."
לאחר מכן היא נשאלה אם היא מתחרטת שנסעה להישרדות? וענתה:
"כן, לא הייתי עושה את זה שוב. הלכתי לזה כי בקורונה לא היו הופעות ולא הצגות.."
השאלה והתגובה המפתיעה הייתה כאשר שירה נשאלה
על הביקורת שג'קי מקבלת במהלך העונה!
יוצאת בגלוי נגד ג'קי או מגנה עליה?!
.



"אני לא אהבתי את איך שהיא דיברה לאנשים.
מצד שני, הצלחתי להתקרב אליה ולהבין מאיפה
החתול השורד הזה הגיע.."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...