יום רביעי, 30 במרץ 2022

מפתיע! אלין גולן באירוע השקה ראשון! וזאת הסיבה שאייל גולן ואילנית לא הגיעו !

אלין גולן עושה את הצעדים הראשונים שלה בתעשייה,אחרי 
שהשתתפה בצילומים לסדרה החדשה זיגי, היא התייצבה
ביחד עם כל שאר השחקנים לאירוע ההשקה, רבים ציפו
לראות את אלין עושה זאת ביחד עם אביה אייל גולן ועם אמא
שלה אילנית לוי,אלה שהם לא הגיעו לאירוע החשוב!




אלין לוי שכאמור התייצבה לאירוע השקה בלי הוריה, לא הייתה
לבדה ואלירז שדה נכח באירוע ודאג לשמור עליה, ייאמר לזכותם
של אילנית ואייל כי בצילומי הסדרה עצמה, נכחו ההורים על סט
הצילומים.


עוד נכחו באירוע ההשקה חברי הקאסט: שירה לוי, שיר זוארץ, שירלי לוי,
עומר חזן, תקוה גדעון, גיא הוכמן, מירי בוהדנה, בר ברימר, אמיתי ארמן,
גאיה גור אריה ואחרים.
אלין לוי שעוררה עניין רב, רבים מהאנשים שהגיעו ציפו לראות את
ההורים לצידה אלא שגם אילנית וגם אייל גולן לא הגיעו ועכשיו
גם מתברר הסיבה, לפי הדיווחים אילנית לוי הנחתה אירוע ולא
יכלה להגיע! אבל האם גם לאייל גולן היה סיבה מספיק טובה
לא להגיע לאירוע ההשקה הראשון של בתו אלין?!
לא תאמינו למה אייל גולן לא הגיע לאירוע השקה של בתו אלין?!
.



מתברר שאייל גולן
הופיע באותו הזמן!

תגובה 1:

  1. איך החזרתי את בעלי הגרוש בעזרת כישוף האהבה של ד"ר אלאבה שמי שירה אליהו. כשקראתי את העדות באינטרנט על האופן שבו ד"ר אלאבה, זורק הכישוף הבהיר והחזק ביותר עוזר להחזיר בעל מתגרש, מאהב. תהיתי איך זה יכול להיות נכון, כי רבים איכזבו אותי בעבר ללא כל תוצאה. פשוט שחררתי את הפוסט והסתובבתי בפורום. בהודעתי שוב תחת, מישהו פרסם ואמר זורק כישוף מאומת. אחרי שהיא קראה את הדואר, זה היה אותו אדם ד"ר. אלאבה שהיא דיברה עליה. אז אין לי ברירה אלא לבדוק באמת איך הוא עובד. הייתי הרוסה לגמרי כשבעלי האהוב עזב אותי. זה היה כאילו כל העולם שלי נעלם ביגון ובכאב. אני יודע שזה נשמע מוזר, אבל מבין כל מטילי הקסמים שיצרתי קשר, הוא היחיד שהשאיר בי את הרושם שאני כל כך נכון ואמין. יותר מדבריו, הוא החזיר את בעלי והגשים את כל משאלותיי. הוא נאמן עכשיו, הוא שם לב אליי, הוא מציע לי פרחים בכל יום ראשון, ולעתים קרובות אנחנו יוצאים לקולנוע ולמסעדה. בעלי בא אליי והתנצל על העוול שעשה והבטיח שלעולם לא יעשה זאת שוב. מאז הכל חזר לקדמותו. אני ומשפחתי שוב חיים יחד באושר. אני אהיה אסיר תודה לנצח שהפכתי את חיי מהגיהנום לגן עדן! אני מאמין שמי שצריך עזרה צריך לבוא אליו לעזרה. שאלוהים ימשיך להשתמש בך כדי להציל את הפרידה. כל מי שיש לו בעיות זוגיות, בעיות גירושין, מאהב אבוד או בעיות זוגיות כלשהן, ניתן לפנות אליו (dralaba3000@gmail.com). או WhatsApp/Viber him דרך +1(425) 477-2744

    השבמחק

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...