יום שבת, 26 במרץ 2022

מתחמק או עוזר?! לא תאמינו איך הגיבה אילנית לוי שנשאלה אם אלירז עוזר בגידול התינוקת?!

אילנית לוי שילדה את בתה אריאה החליטה
לא להסתיר כלום,היא שיתפה את בתה ועל הדרך
גם את חייה האישיים, היא ומשפחתה הצטלמו לסדרה
חדשה על חייהם בהוט ובימים האחרונים היא הצטלמה
לקמפיין של גולברי!




במהלך יום הצילומים העמוס היא התפנתה לראיונות אצל אתרי
הבידור וחשפה כמה פרטים מסקרנים בחייה האישיים, אילנית
נשאלה על ידי אתר מאקו סלבס מה דעתה על כך שדניאל דיברה
עליה בראיון? אילנית ענתה: "זה מה שהיא בחרה להגיד ואני בוחרת לא להגיד.
אני מאוד אוהבת אותה ולא דיברתי איתה מאז כי אני באמת חושבת שאדם
בשלב כזה בחיים צריך שקט, גם אם הוא חושב שלא".


לאחר מכן היא נשאלה אם דיברה עם אייל גולן מאז הראיון של דניאל?
וענתה:"לא. אתה מכיר מישהי שמדבר עם האקס שלה על החיים לה? לא. אני ואייל ביחסים
מעולים, ומה שחשוב לי זה לשמר את היחסים האלה."
הראיון לא עסק רק בדניאל והפרידה מאייל אלא גם על חייה האישיים וההתרחבות
שלה המשפחה,על ההבדל בין להיות אמא כיום למה שהיה לפני 20 שנה?
ענתה אילנית: "יש הבדל. הלחץ הוא פחות. עם ליאם ואלין הייתי ילדה ושאלתי
את עצמי המון שאלות. היום יש פרופורציות ואני רואה שאני יכולה לסמוך על
עצמי כאמא," בהמשך הוסיפה: "חוץ מזה שיש יותר כאבי גב. פיזית זה קצת אחרת".
אלא שאז הגיעה השאלה שרבים רצו לדעת מה באמת קורה בגידול
התינוקת! אילנית מגיבה לראשונה האם אלירז עוזר לה בגידול התינוקת
או שהוא עסוק בעבודתו?! חושפת הכל!
.:



"איזה אבא הוא, אין דברים
כאלה. הוא באמת אבא מדהים.
אנחנו שותפים מלאים".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...