יום רביעי, 6 באפריל 2022

הרוחות לוהטות: ג'קי התפוצצה בקבוצת הוואטסאפ של הישרדות! זה הצעד שעשתה!

ג'קי אזולאי שהייתה רחוקה שניות בודדות מניצחון
בגמר הישרדות, עוברת ימים לא פשוטים, בעקבות הדרמה
שנחשפה שבו לכאורה אלה נראתה מורחת חומר על החבל,
ובהמשך נחשף שמדובר בבדיקה של אלה לבדוק אם החבל רטוב
או יבש, ג'קי ציפתה שהניצחון יעבור אליה!




בזמן שהצופים תמכו באלה וטענו שהיא לא עשתה כלום והאמינו
לה, מי שחטפה מהצופים היא ג'קי שהחליטה לא לוותר על הניצחון
ופנתה להפקה, במקביל ג'קי התייעצה עם עורך דין לגבי הצעדים הבאים,
ג'קי הייתה בטוחה שאלה עברה על החוקים וגם אמרה זאת.
הסוף כאמור ידוע לכולם לבסוף ההחלטה שהתקבלה היא לקבל את הצד
של אלה ואילו ג'קי נשארה גם בלי הפרס ובעיקר גם שהצופים לפחות
חלקם נגדה.


אם היה נראה שבעיקר הדרמה מתרחשת ברשתות החברתיות מתברר 
שגם בקבוצת הוואטאפ של הישרדות הרוחות להטו, הכל החל
כאשר דנדן כתב בקבוצה:"בוקר טוב לכולנו. זהו, נגמר. לא הייתה וואחד
חוויה אבל גם הקלה שכבר נגמר. עוד מעט אשמח לחזור לשגרה.
כולנו יודעים שאלה ניצחה ביושר. אז יאללה. בואו נרד מהספקולציות
ונמשיך בחיים. "


מי שחיזקה את דנדן הייתה שירה פרבר: "לגמרי!",
אך מי שלא אהבה את הנאמר בלשון המעטה היא הפינליסטית, ג'קי אזולאי,
שהגיבה בזעם: "הספקולציות לא פה!! אז לך תכתוב אותן למי שצריך".
השורדים הופתעו מהתגובה של ג'קי שנכתבה עוד לפני ההחלטה של
ההפקה לתת את הזכייה באופן סופי לאלה וכולם חשבו שהדרמה
כבר נגמרה!
זה לא נגמר כאן מיד לאחר מכן ג'קי עשתה צעד
שהפתיע את שאר השורדים!!
.



ג'קי עזבה את הקבוצה!

תגובה 1:

  1. נפרדתי מבעלי לפני שלוש שנים. לא הייתה תקשורת בינינו. יעצו לי ממשפחות וחברים לשחרר ולשכוח מהנישואים ולהמשיך בחיי. לא רציתי להתחתן עם מישהו אחר כי עמוק בפנים אני עדיין אוהב את בעלי. סבלתי כל כך מכאבים ובלבול שקראתי המלצה באינטרנט על איך ד"ר אלאבה איחד מחדש נישואים שבורים בעזרת כוחותיו הרוחניים. המשכתי לקרוא כל כך הרבה המלצות על איך הוא עזר לשים קץ לגירושים ולשקם את אהוביהם לשעבר של אנשים ואמונתי התחדשה. אני יוצר קשר עם ד"ר אלאבה מיד כעבור כמה דקות הוא ענה לי ונתן לי הנחיות מה לעשות, לאחר שעמדתי בדרישה הנדרשת יומיים לאחר הטקס, הכישוף שינה את חיי סביב בעלי כי מינון לא מדבר אליי. יומיים הוא התקשר אלי באמצע הלילה בוכה והתנצל שזו עבודת השדים, אז אני עדיין נדהם מהנס הזה אז אני סולח לו. עכשיו הנישואים שלי מאוזנים. טקס ד"ר אלאבה עבד מצוין והנישואים שלי חזקים יותר מבעבר, ושום דבר לא יכול להפריד בינינו שוב. ביקרתי בכל כך הרבה אתרים שחיפשתי עזרה, זה היה חסר סיכוי עד שהתחברתי לד"ר אלאבה, הגבר האמיתי שעזר לי לשחזר את הנישואים השבורים שלי אם יש לך בעיה דומה בנישואיך, אתה רוצה שבעלך או אשתך יאהבו אותך שוב. , יש לך מישהו שאתה אוהב ואתה רוצה שהוא יאהב אותך בתמורה, יש לך אתגר בחייך, תבנית הכישוף של ד"ר אלאבה היא הפתרון והתשובה לבעיה שלך, וואטסאפ / ויבר עם מספר הטלפון שלו: +1(425) 477-2744, צור איתו קשר עוד היום על ידי שליחת אימייל אל dralaba3000@gmail.com. אל תיתן לאף אחד לקחת את בן/בת הזוג שלך ממך.

    השבמחק