יום שלישי, 12 באפריל 2022

לא פשוט! טהוניה רובל חושפת: "אילי כסף העבודה אזלה"!

טהוניה רובל שנכנסה לחיינו אחרי שהשתתפה
באח הגדול וזכתה בפרס הגדול, מאז טהוניה
השתתפה בקמפיינים, הפכה למובילת דעת, דיגמנה
והפכה למפורסמת מאוד, לצד ההצלחות בשנה
האחרונה טהוניה עוברת תקופה פחות טובה.




טהוניה שהתחתנה עם יניב בן משה נפרדה ממנו אחרי תקופה קצרה
פלוס ילדה ,בגירושים שהפכו לסערה גדולה מאוד!
כל אחד אמר את דעתו על הפרידה וטהוניה ויניב החלו לריב דרך
הרשתות החברתיות, בשעות האחרונות היא התראיינה לפנאי פלוס
וחשפה כמה פרטים מפתיעים במיוחד.


על הפרידה מיניב ועל בית המשפט אמרה: "צריך להסתכל על מה שטוב בתוך
כל הסיפור הזה והוא טליה. והיא לנגד עיניי"
כאשר נשאלה אם היא אמא לביאה? ענתה: "אני הרבה יותר. אני נורא מסוכנת
כשמדובר בטליה".
במהלך הראיון טהוניה דיברה גם על הצד הכלכלי ושיתפה בכנות: "אני לא הולכת
לאף אירוע ולאף תוכנית ולא עושה שום דבר שאני לא מוציאה בו כסף. אין דבר כזה".
טהוניה מוסיפה: פעם, לתוכנית אירוח שהייתי יושבת בפאנל הייתי מקבלת כסף
ומוציאה חשבונית, והיום מדברים בחינם. למה? לא הבנתי",טהוניה חושפת את
הרגים הקשים: " "אני מוצאת את עצמי הרבה במצבים של גל גברעם, וקורה 
שאני משתקעת בעצמי ולא יוצאת מהבית. סוג של דיכאון".
אלא שאז טהוניה מחליטה לחשוף בכאב את האמת הלא פשוטה:
"אני יכולה להגיד לך שהעבודה שלי אזלה. אין לי כסף, אין לי עבודה."
ממה טהוניה מתפרנסת? טהוניה חושפת בכאב את חייה!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה