יום שישי, 15 באפריל 2022

ג'קי אזולאי שוברת שתיקה מאז גמר הישרדות: "נעשו דברים מאחורי הגב שלי, לקחתי עו"ד ומי שפגע בי ישלם"

ג'קי אזולאי שהייתה השורדת שעלתה לגמר,
הייתה קרובה שניות בודדות מהניצחון הגדול אחרי
שעמדה במבחן אש מול אלה אייבינדר, אלא שהיא 
הפסידה ברגע דרמטי במיוחד שבהמשך עורר סערה 
גדולה,עכשיו אחרי שלא דיברה מאז המקרה,היא מגיבה!




ג'קי שראתה כמו כולם את התיעוד יממה אחרי הגמר,חשבה
לעצמה שהצדק יהיה איתה ,אלא שבהפקת הישרדות החליטו 
אחרי בדיקה מעמידה כולל התייעצויות לתת את הניצחון לאלה,
ג'קי שכרה עורך דין והחליטה לצאת נגד ההפקה,בראיון למאקו לכתבת
ליאור שלו היא חושפת:"שבועיים שאני בשתיקה", היא ממשיכה: "אחרי הגמר 
הלכתי לאכול עם חברים והסרטון של אלה הופץ. אני לא הפצתי אותו, וגם 
לא אמרתי שום דבר בקשר למה שהיה."

ג'קי מגיבה על מה שהתרחש בגמר: "היום אני יכולה להגיד שיש לי הרבה טענות 
על הגמר. שיחקתי ביושר לאורך כל התוכנית, ואני חושבת שהגיע לי שהתוכנית 
גם תיגמר ביושר", ג'קי חושפת ומפתיעה: "נעשו דברים מאחורי הגב שלי, שלחו 
אליי אנשים שאמרו לי שמושבע הצביע למישהי אחרת כשבעצם הוא הצביע לאלה, 
וגם אחרי שחזרנו מהאי הוא אימן אותה באופן פרטי לקרב האש".
על הטענות נגד אלה היא אמרה: אף אחת מהטענות שלי לא מופנית נגדה, 
אבל אני מניחה שיום אחד היא תבין ...רוכבים על הגב שלה".
ג'קי חושפת מה חושבים על אלה: "כמעט אף אחד לא רצה שהיא תזכה לאורך התוכנית. 
מה שקרה קרה לא מאהבת מרדכי אלא משנאת המן, ואת זה אלה לא רואה. אבל 
חשוב לי להגיד שאין לי שום דבר נגדה".
ג'קי משתםפת בהחלטה לקחת עורך דין: "לקחתי עורך דין כי אני חושבת שיש גבול לכמה 
שאנשים יכולים לנסות לפגוע בי. לרוב אני שותקת, אבל עכשיו בחרתי שלא."
לגבי המכתב שהוציאה נגד ההפקה ורשת: "אף אחת מהטענות שמועלות במכתב הן 
לא על אלה. הן רק על ההפקה והכשלים שלה".
ג'קי בדרך לתבוע את ההפקה?! איך אלה הגיבה לראיון?!
ך :



3 תגובות:

  1. ג'קי את צודקת, רק לראות את שפת הגוף של אלה לפני הדלקת האש. זה מבט של עבריין בזמן פעולה שלו כדי לראות אם רואים אותו.

    השבמחק
  2. הכל מקינאה חולנית של אלה והשורדים .במקום שתודה לג'קי היא מרעילה אנשים בזכותך אלה הגיעה לגמר.אין עליך ג'קי שיחקת נכון והוגן כל המשחק בשבילי את הזוכה ביושר

    השבמחק
  3. כמו שהיא לא נתנה לאף אחד להשלים משפט במשך כל התכנית כך גם כעת . לא הפסדת, את מפורסמת (סלב)ומי שאהב אותך יאהב אותך גם בהמשך. אלה ניצחה , ואין מה לעשות . לא נראה לי שיעזור לך להתבכיין.

    השבמחק