יום חמישי, 7 באפריל 2022

מפתיע! ג'קי אזולאי מקבלת תמיכה מכיוון לא צפוי: "מגנה כל עלבון ותגובה רעה!"

ג'קי אזולאי שעוברת ימים לא פשוטים מאז גמר
הישרדות, מקבלת תמיכה מכיוון לא צפוי בכלל,
מה שגרם להתרגשות גדולה.
מי עומד מאחורי החיבוק המפתיע? ואיך הגיבה ג'קי
לחיזוק שלא ציפתה?!




ג'קי בוודאי הייתה רוצה לשכוח את השבוע שהיא עוברת, מאז
גמר הישרדות שבשיאו היא הפסידה לאלה בדו קרב אש, 
העניינים רק הסתבכו כאשר אלה נראתה נוגעת בחבל, למרות
שבהפקה קיבלו את הצד של אלה והפרס נשאר אצלה.
ג'קי לא מוותרת זה התחיל בהחלטה של ג'קי בעקבות דבריו 
של דנדן בקבוצת הוואטאפ שחיזק את אלה ולא את ג'קי.




ג'קי החליטה לעזוב את הקבוצה בזעם, זה לא נגמר כאן ג'קי החליטה
לשכור את שירותיו של העורך דין יוסי כהן, שהוא משמש גם כעורך דין
של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו.
בעקבות הצעדים של ג'קי היא מקבלת תגובות קשות ברשת, רבים
תוקפים אותה על כך שהיא ממשיכה להילחם על הפרס בזמן שבהפקה
כבר קיבלו את ההחלטה שאלה היא המנצחת של העונה.
ג'קי שעוברת כאמור ימים לא פשוטים, מקבלת תמיכה מכיוון לא
צפוי: "אני לא נוהג להגיב ככה בדרך כלל אבל כואב לי לראות איך 
שהיד קלה על המקלדת ולכן אני מגנה כל עלבון ותגובה רעה,..
אני לא מנסה לשנות דעה של אף אדם...לא אתן מקום לתגובות מהסוג הזה אצלי".
לא תאמינו מי החליט לתמוך במפתיע בג'קי?
ואיך היא הגיבה לחיזוק המפתיע?!
.



מדובר בגרוש שלה ישראל,
שהחליט להגן עליה!

2 תגובות:

  1. גקי צודקת באלף אחוז המישחק מכור מראש הרוסייה הזו קיבלה על מגש את המליון מיפני שהחוט כבר היה קרוע וגקי אמרתי ואני יגיד שוב אל תישתקי תילחמי עד הסוף

    השבמחק
  2. לא מגיע לה כלום נחשיתת יאללה לא יודעת להפסיד העלק עשתה עונה יותר נכון הרסה עונה כמה מחבריי לא ראו רק בגלל הפה שלה

    השבמחק