יום חמישי, 26 במאי 2022

תשכחו מאירוע ענק ונוצץ! ככה אביבית בר זוהר חגגה יום הולדת 40!

אביבית בר זוהר חגגה את יום הולדתה ה 40,אם התרגלנו 
כל שנה שמגיע יום הולדתה לאירוע
ענק שכולל מפורסמים רבים, בלונים,מוזיקה טובה
אווירה מעולה והמון הפתעות, אביבית החליטה הפעם
לחגוג בדרך שונה לחלוטין!




בר זוהר פתחה עשור חדש בחייה עם שינוי גדול, אביבית
נמצאת בזוגיות בתקופה האחרונה עם קווין צרפתי הרחק
מעיני הזרקורים,למרות שבתחילת הזוגיות הקשר שלהם
עלה הרבה לכותרות בתקופה האחרונה החליטו בני הזוג
לקחת צעד אחרונה מהתקשורת.


אביבית מתרכזת בזוגיות החדשה ונמצאת פחות באתרי הבידור,
השינוי שעשתה הוא לא רק בזוגיות אלא גם בחייה ובהחלטה
לא לחגוג את יום הולדתה ה 40 באירוע ענק כמו שהתרגלנו.
אביבית החליטה השנה לחגוג בצורה שונה לגמרי, החברים
והמשפחה שהופתעו דווקא מפרגנים לאביבית על ההחלטה
ועל הרצון לחזק את הזוגיות עם מייקל!
אז אמנם אביבית לא הרימה אירוע ענק אבל זה לא אומר
שהיא לא חגגה בכלל!
ככה אביבית בר זוהר חגגה יום הולדת 40!
הצליחה להפתיע את כולם!
.


אביבית ובן זוגה
טסו יחד למומביי
בהודו וחוגגים שם!

תגובה 1:

  1. אני מצטער להעלות את זה לאינטרנט אבל אין לי ברירה. האם מעולם לא האמנתי בכישופי אהבה או לחשים עד שפגשתי את הקוסם הזה כשביקרתי את חברי בישראל לפסגה עסקית השנה. אני פוגש אדם בשם ד"ר אלאבה היה ממש חזק, והוא יכול היה לעזור עם לחשים שיחזירו את האבודים, האוהבים וכסף הקסם, קסם או קסם לעבודה טובה או אושר. אני שמח עכשיו. אני מעידה כי הגבר שרציתי להתחתן איתו עזב אותי 5 שבועות לפני החתונה והחיים שלי התהפכו בגלל שהקשר שלנו נמשך 3 שנים. מאוד אהבתי אותו, אבל אמא שלו הייתה נגדנו ולא הייתה לו עבודה בשכר טוב. כשפגשתי את הקוסם הזה, סיפרתי לו מה קרה והסברתי לו את המצב. בהתחלה התלבטתי וחשדנית, אבל פשוט ניסיתי. ובעוד יומיים, כשחזרתי לגרמניה, התקשר אליי חבר (היום בעל) ובא אליי והתנצלתי שהכל סודר עם אמו ומשפחתו וקיבלתי ראיון עבודה חדש להתחתן. לא האמנתי כי ד"ר אלאבה רק שאל את השם שלי ואת השם של החבר שלי וכל מה שרציתי. ובכן, עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה והחיים שלנו השתפרו בהרבה. המייל שלו הוא: עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה והחיים שלנו נעשו הרבה יותר טובים. המייל שלו הוא: עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה והחיים שלנו נעשו הרבה יותר טובים. האימייל שלו הוא: dralaba3000@gmail.com אתה יכול גם ליצור איתו קשר דרך WhatsApp / viber עם המספר הזה +1(425) 477-2744

    השבמחק

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...