יום ראשון, 29 במאי 2022

האירוסים בוטלו! לאורה משתפת בכאב אחרי הפרידה מאיציק זוהר: "אני לא מאה אחוז!"

לאורה ולנטינו שהייתה בזוגיות עם איציק זוהר קיבלה
ממנו הצעת נישואים לפני שנתיים במהלך הצילומים לדוקו
ריאליטי זוג מנצח vip , למרות ההבטחות על חתונה זה
לבסוף לא יצאו לפועל ,בשבועות האחרונים לאורה ואיציק
זוהר הפרידו כוחות באופן סופי!




אחרי הפרידה המסעירה לאורה התרחקה מהרשתות החברתיות 
ובקושי משתפת מחייה האישיים, בשעות האחרונות היא החליטה
לשבור שתיקה ולשתף במה שהיא מרגישה מאז הפרידה מאיציק זוהר,
מתברר שלאורה עזבה את ישראל וחזרה למשפחתה ולאר הפניות 
מצד העוקבים הישראלים החליטה להתייחס גם לעזיבה.

לאורה שיתפה: "אני מקבלת מלא הודעות מכם איך אני מרגישה. אני בסדר, 
אני בסדר גמור. אני פשוט לא שמה כל כך דברים באינסטגרם כי זה כבר 
לא חלק מהחיים שלי."
היא ממשיכה לתאר: "עכשיו החיים שלי זה משהו אחר ורק בגלל שאני לא 
שמה כלום באינסטגרם, זה לא אומר שאני לא בסדר. אני אוהבת אתכם 
ותודה על כל ההודעות".
היא ממשיכה לשתף: : "למה אני לא בישראל? אני לא שמה בגלל שעזבתי 
את כל החיים שלי לפני חמש שנים בשביל להיות עם בן אדם אחד. הייתי 
שם רק בגללו ובשבילו והוא היה הכל."
היא המשיכה:" "מתי שזה עבר ולא היה שמה יותר כמו שאמרתי לכם, אין 
לי כל כך בשביל מה להיות שם, אז חזרתי למדינה שלי ולמשפחה שלי 
ואני עושה חיים אחרת עכשיו. "
לאורה התייחסה גם לפרידה עצמה והקושי: "חשבתי שאני אהיה קצת 
יותר עצובה אבל אני לא מאה אחוז. כל מה שעברנו ראיתם בטלוויזיה, 
אבל חוץ מזה יש הרבה יותר".
מי שהופתע מהתגובה המפורטת היה איציק זוהר!
איך הגיב לכאב והקושי של האקסית לאורה?!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...