יום שלישי, 31 במאי 2022

בהפקה הופתעו?! המסר של מעין דורי מחתונמי: "זה הרגיש מפחיד,מבלבל ומטורלל לגמרי!"

מעין דורי שמשתתפת העונה בחתונה ממבט ראשון,הפכה
במהירות לאחת המשתתפות היותר מדוברות,
כאשר נושא המשקל שלה עלה לא פעם במהלך השידור וגם
הצופים של התוכנית שהתייחסו לכך בהרחבה בפורומים
השונים,מעין מחליטה גם היא להגיב!




מעין שהתחתנה בריאליטי עם בן אביבי,מנסה להתרגל לרעיון
שעכשיו היא מפורסמת וכל דבר שתגיד בצילומים היא תקבל
ביקורת, מתברר שמעין התכוננה היטב לרגע הזה שהתוכנית
תעלה לשידור היא ניסתה לסכם עד כה את החוויה שלה:
"אני רוצה לנשום את הימים הכל כך מרגשים וסוערים האלו", היא שיתפה:
"אני רוצה לחזור לרגע המיוחד ההוא, אותו הרגע שהחלטתי
לצאת למסע המרגש, המטלטל והמדויק הזה."


מעין המשיכה וכתבה:"אני אמיצה מספיק לפנות מקום למשהו חדש. מסכימה
להניח את הלב שלי אל מול אדם אחד, שמספיק סקרן כמוני, כדי להעז לצאת
למסע הזה גם",היא הוסיפה: "חזרתם איתי השבוע לרגע שפגשתי את האדם הזה",
כעוד כתבה: "היו שם עיניים שהסתכלו עליי. חיוך ענק, חיבוק נכון ותדר כזה מדויק.
נכחו שם כל האנשים שהיו נכונים ונכונות לרגע הזה."
עוד כתבה מעין: "חלקם מכירים אותי מכל מיני תקופות בחיי ואת חלקם לא פגשתי
מעולם. לא יכולתי לדמיין איך זה ירגיש. הרגע הזה מרגיש מצד אחד כמו סיפוק
ואור מטורף ומצד שני מפחיד ומבלבל."
רבים מהגולשים ניסו להבין למה התכוונה כאשר היא הרגישה שזה מטורלל
מפחיד ומבלבל! האם התכוונה לביקורת שקיבלה? או התייחסה לתהליך שעברה?!
הפוסט והתגובה המפתיע של מעין דורי!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...