יום שלישי, 28 ביוני 2022

אחרי שמגי אזרזר בכתה בשידור ובעלה שלח עקיצה! זה הצעד המפתיע שעשתה!

הרשת סערה בימים האחרונים אחרי שידור הראיון
של מגי אזרזר בתוכנית של גלית ואילנית, במהלך הראיון
מגי בכתה מה שעורר הצרגשות רבה אצל הצופים, מי שפחות
התחבר לראיון כך לפי דבריו הוא קותי סבג שאמר בדיוק
מה הוא חושב, מגי מנסה להתאושש ועשתה צעד מפתיע!





הראיון של מגי עורר עניין אחרי ששיתפה בכאב:"ילדים זה שמחה אבל 
עוד הרבה דברים", בהמשך הוסיפה בדמעות: "לא אמרו ליאת האמת וזה קשה מנשוא. 
יש לי תאומות, אני מטפלת בזוגיות שהיא מאוד קשה כרגע. אני שמחה שהן הגיעו 
ורציתי אותן, אבל זה לא אומר שזה פשוט לי".
קותי שצפה בראיון הגיב בתוכנית הרדיו שלו:"מגי הולכת ומתראיינת בכל 
מקום,ואני צריך לספוג".



בעוד הרשת סוערת מהראיון של מגי ומהתגובה של קותי,
נראה שמגי לא מוותרת על חייה לצד גידול הילדים והחזרה לשגרת 
עבודה שלה מאוד חשוב עבורה.
קותי שאחרי המסר הברור שהעביר בתוכנית הרדיו שלו, החליט
יותר לא לדבר על מה שקרה ונראה שהם מעדיפים לעסוק 
במה שקרה בניהם ולא דרך התקשורת!
מגי עשתה צעד מפתיע מאוד והתרחקה מכל ההמולה התקשורתית
סביבה! מגי לפי אותם תיעודים שעלו נראית מחויכת ומראה
שהכל בסדר אחרי הסערה הגדולה!
החברים ומשפחה תמכו בה מאוד אחרי הראיון הלא פשוט!
זה הצעד המפתיע שעשתה מגי אזרזר!
הצליחה להפתיע את כולם !
.:



מגי טסה לפריז,
כשגרירת "גרנייה" בישראל
ופגשה 60 שגרירות המותג

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...