יום שני, 27 ביוני 2022

לא פשוט! דורין סגול מספידה את בעלה ונשברת: "הבטחת שלא תעזוב אותי!"

שעות קשות עוברות על יוצאת האח הגדול דורין
סגול שהספידה את בעלה אחרי שנפטר.
צופי האח הגדול,עוקבים וחברים רבים הספידו את
בעלה וניחמו את דורין סגול, ברגע קשה במיוחד.
דורין הספידה בשעות האחרונות את בעלה!




לפני חמישה חודשים ליאור חלה בדלקת ריאות קשה בבנקוק,
הוא אושפז בבית חולים ובהמשך הועבר לישראל ואושפז בבית חולים
שיבא, בהמשך הוא הורדם והונשם וכולם התפללו עבורו וקיוו לראות
אותו מתעורר קם על הרגליים וחוזר למשפחתו.
אלא שהרגע הזה לא יקרה באופן מצער.

מאבק בדלקת ריאות קשה הסתיימו כשליאור, בן זוגה של דורין סגול,
הלך לעולמו. בלוויה שהתקיימה בשעות האחרונות בראשון לציון,
הרבה יוצאי ריאליטי וחברים הגיעו להלוויה לחזק את דורין בין
היתר הגיעו פיני בלילי,רונן פייגנבוים,לבנה זוהרים ועוד...
ספדה לו דורין בת זוגו שבורת הלב: "האמנתי כל הזמן באמונה שלמה
שליאור יחזור הביתה. אני קצת מאוכזבת מבורא עולם, לא אשקר".
עוד הוסיפה: "למרות שהכל לטובה, אני לא רואה את זה עכשיו",
דורין המשיכה בדמעות: "קשה לי, ליאור, אני לא יודעת איך עזבת אותי.
הבטחת לי שלא תעזוב אותי יש לנו שלושה מלאכים, שלושה קטנים".

דורין התקשתה להחזיק את עצמה לאורך הלוויה ונעזרה
בבני משפחה שלא עזבו אותה לרגע והיא קיבלה המון
חיזוקים!
דורין מספידה את בעלה ברגע מצמרר!
.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...