יום חמישי, 30 ביוני 2022

מפתיע! אלין גולן הוציאה סינגל ראשון! זה מה שאייל גולן ביקש מהמעריצים!

בתו של אייל גולן,אלין עושה את הצעדים הראשונים
שלה בתחום המוזיקה והוציא בשעות האחרונות את
הסינגל הראשון שלה, אלין עלתה להופיע לפני מספר ימים
בהופעה של אביה אייל גולן וחשפה לראשונה את השיר החדש,
ועכשיו כאמור השיר התפרסם!




אלין גולן השיקה את הקליפ החדש וסינגל הבכורה שלה "אין לי כח",
ביצעה לראשונה לפני שבוע וחצי על הבמה באצטדיון בלומפילד 
במופע של אביה אייל גולן מול 30 אלף צופים.
התגובות לא איחרו להגיע ורבים מפרגנים לאלין על ההחלטה 
להיות זמרת ויש לה תחרות לא פשוטה בתחום.

אמא של אלין,אילנית העלתה פוסט פרגון לבתה וניסתה להרים 
ולחזק אותה, היא כמובן לא היחידה מי שעוד החליט לפרגן
הוא אביה אייל גולן שכתב: "אין דבר שחשוב לי בעולם יותר מהילדים שלי 
ולראות אותם גדלים ומתחילים להגשים את עצמם זה האושר הכי גדול בשבילי."
עוד כתב: "הנסיכה שלי, הלב שלי, עושה את הצעד הראשון שלה
ומוציאה שיר ראשון עם קליפ מהמם שצילמנו בבלומפילד."
עוד המשיך: "ילדה שלי, אין לך מושג כמה אני גאה בך, מה הלב
שלי הרגיש כשעלית יחד איתי על הבמה לבצע שיר שהוא שלך
והדמעות שירדו לך מהתרגשות, ירדו לי מגאווה עצומה
ולב שמתפוצץ מאושר."
אייל גולן החליט על הדרך להעביר בקשה למעריצים
שקשורה היטב לבתו אלין!!
זה מה שביקש אייל גולן מהמעריצים!
.:



אייל גולן ביקש להרים
לה כמו שהם יודעים!

תגובה 1:

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...