יום רביעי, 29 ביוני 2022

לא פשוט! אלה אייבינדר אושפזה בבית חולים! חושפת את מצבה הבריאותי: "היה לי שחור בעיניים!"

אלה אייבינדר תרצה בוודאי לשכוח את הימים
הקשים שהיא עוברת לאחרונה, מתברר שאלה 
התאשפזה בבית חולים וצפויה לחזור שוב בימים
הקרובים ומחליטה לחשוף לראשונה את מצבה הבריאותי!
ומתברר שהוא בכלל לא פשוט!




אחרי הזכייה בהישרדות אלה אייבינדר מקבלת תשומת לב
בכל מקום ויש לה קבוצת מעריצים גדולה שעוקבת אחרי כל
מה שהיא עושה,בשעות האחרונות החליטה אלה לשתף גם את הרגעים
הפחות נעימים מחייה האישיים וחשפה את האישפוז בבית החולים
וגרמה לדאגה גדולה אצל החברים והמשפחה!


אלה משתפת את העוקבים ואומרת בדאגה: "עושים לי כבר אינפוזיה רביעית",
לאחר מכן היא שיתפה: "שבועיים סבלתי מהכאבים ולא טיפלתי בזה", סיפרה
אלה אייבינדר כשהיא בבית החולים, "היום כמעט התעלפתי מהכאב,
היה לי שחור בעיניים".
אלה שיתפה לאחר מכן שהחליטו לשחרר אותה מבית החולים:
"תודה רבה לכולם על הדאגה",שיתפה אלה, "שחררו אותי הביתה אבל אני חייבת
לחזור לשם בעוד 24 שעות לקבל אינפוזיה ואנטיביוטיקה דרך הווריד".
אלה מקבלת תמיכה מהמשפחה והחברים הקרובים שדואגים לשלומה.
אלה החליטה בהמשך לחשוף את מצבה הבריאותי ואת מה
שהוביל לאישפוז שלה וגם על המעקב הצמוד וההחלטה
לחזור שוב לבית החולים!
לא פשוט!!
.




אלה יש דלקת
חריפה בכליות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...