יום שלישי, 28 ביוני 2022

הלם! דיירי האח הגדול נגד בר לוי: "היא עושה הכי הרבה קנסות ועוד באה בטענות" איך הגיבה?!

ישיבת התקציב המתקרבת גורמת לדיונים רבים סביב
הנושא,כאשר הפעם הדיונים מתרכזים סביב נושא
הסיגרות וחלוקת התקציב בצורה הוגנת, הדיירים
שרוצים מצד אחד לרצות את המעשנים מתמודדים
במצב שלא נשאר להם כסף לאוכל.




הכל התחיל עוד במהלך הלילה כאשר בר ושחף מתווכחים בחצר. 
בר צועקת: "אני קונה צבע לשיער, אני מרגישה לא בנוח עם עצמי". 
שחף עונה לה: "אני חושב שזה בזבוז".
לאחר שבר דרשה צבע לשיער מהתקציב, שחף טוען בפני הדיירים
בחצר: "בן אדם שמוביל פה עם הקנסות לא יכול לבוא בדרישות".
לאחר מכן, קאזם מודיע שהוא יפקח על ישיבת התקציב בגלל שהוא 
לא סומך על בר: "בר סוגרת דילים עם חברים שלה".

בהמשך טליה וקאזם מדברים על הדרישות של בר. קאזם טוען
שהיא: "חיה בסרט" וטליה מגיבה: "לא מפריע לי שהיא חיה בסרט,
מפריעה לי הדרך שבה היא אומרת את הדברים". קאזם טוען: "היא עושה 
הכי הרבה קנסות ועוד באה בטענות".
במהלך הבוקר כבר הדיירים שוב העלו את נושא הקתיחב כאשר חלק מהם ביקשו להפריד
בין הדיירים ולתת לכל דייר תקציב אישי.
הדיירים כועסים על כך שבר לא מוכנה לרדת בכמות הסיגריות וטוענים שיהיו 
לכך השלכות מבחינת אוכל. ריוואה אומרת: "ניראה לכם הגיוני שבן אדם לא 
יאכל פה שבוע?", קאזם עונה בתגובה: "ניראה לך הגיוני שבר לא מוכנה לוותר?". 
קאזם ממשיך וטוען: "צריך לשים את הרגש ואת המצפון בצד. 
אם בר לא מוכנה לוותר שתסתדר לבד".
נתנאל טוען: "לכל אלה שאומרים שהם רוצים רק סיגריות אני 
רוצה לראות שהם לא ייגעו פה באוכל"
בר הפעם לא שותקת ועונה!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...