יום רביעי, 20 ביולי 2022

מרגש! מרינה חגגה יום הולדת באח הגדול! זה ההפתעה שקיבלה שגרם לה לבכות!!

מרינה קוזונבסקי נכנסה העונה לבית האח הגדול וכבשה 
את הצופים בתגובות שלה לסיטואציות שקורות במיוחד 
אחרי הדחות, מרינה לוקחת קשה מאוד כמעט כל הדחה 
ובדרך כלל זה נגמר בבכי קורע לב! 
בשעות האחרונות חגגה מרינה את יום הולדתה ותתפלאו גם הפעם  היא בכתה!




דיירת האח הגדול מרינה חגגה יום הולדת ובגדול! אמנם  לא היו 
למרינה הרבה אפשרויות לחגוג ובכל זאת נראה שהיא התרגשה 
מאוד מהחגיגה המיוחדת לצד דיירי הבית!
טליה מציגה את העוגה עליה עמלה במשך היום. על העוגה יש ציור 
של דובדבנים בגלל שבילדותה של מרינה כל שנה סבתא שלה הייתה 
שמה לה דובדבנים בעוגה.

הדיירים מחליטים להרים את מרינה על הכיסא ולאחר מכן מרינה מבקשת 
להגיד חמש פעמים תודה: התודה ראשונה לאמא שלה. מרינה אומרת 
תודה ברוסית כדי שאמה תבין אותה.
את מילות התודה השנייה היא אומרת לעדי בת הזוג ולחברים הטובים שלה 
שנותנים לה להרגיש שיש לה משפחה בארץ. התודה השלישית היא לאח 
הגדול על ההזדמנות לעבור את החוויה. התודה הרביעית היא לדיירי הבית. 
"אתם עשיתם לי את יום ההולדת, נותנים לי הרגשה של בית".
התודה האחרונה היא לטליה על העוגה.
לצד ההתרגשות הגדולה של מרינה מתברר שזה לא היה השיא 
עבורה, במהלך היום מרינה קיבלה הפתעה ענקית שגרם לה
לבכות ולהתרגש והדיירים היו צריכים להרגיע אותה!
.



מרינה קיבלה מסוק 
מבת הזוג שלה הנה כאן!

תגובה 1:

  1. שמי, מאיה אליהו אחרי 12 שנות נישואים, בעלי ואני רבנו בצורה כזו או אחרת עד שהוא עזב אותי לבסוף ועבר לקליפורניה כדי להיות עם אישה אחרת. הרגשתי שהחיים שלי נגמרו והילדים שלי חשבו שהם לעולם לא יראו את אביהם שוב. ניסיתי להיות חזקה רק כלפי הילדים, אבל לא הצלחתי לשלוט בכאב שייסר את ליבי, הלב שלי התמלא בצער ובכאבים כי באמת הייתי מאוהבת בבעלי. אני חושב עליו כל יום ולילה ותמיד הייתי רוצה שהוא יחזור אליי, הייתי ממש מוטרד והייתי זקוק לעזרה, אז ביקשתי עזרה באינטרנט ונתקלתי באתר שמציע שד"ר אפטה יוכל לעזור לאקס לשעבר שלו לחזור. אז הרגשתי שאני צריך לנסות את זה. פניתי אליו והוא אמר לי מה לעשות. עשיתי את זה ואז הוא עשה לי כישוף אהבה. 48 שעות לאחר מכן בעלי באמת התקשר אלי ואמר לי שהוא מאוד מתגעגע גם לילדים, כל כך מדהים!! אז, אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדים. הנישואים שלנו היו חזקים יותר מבעבר, הכל הודות לד"ר APATA. הוא כל כך חזק והחלטתי לשתף את הסיפור שלי באינטרנט שד"ר אפטה היה אשף אמיתי ורב עוצמה. אני תמיד אתפלל שהיא תחיה הרבה זמן לעזור לילדיה בשעת צרה, אם את כאן וצריכה בחזרה אקסית או שבעלך עבר לאישה אחרת, תפסיקי לבכות, צור קשר עם גלגל האיות העוצמתי הזה מיד. הנה כתובת האימייל שלו ליצירת קשר בכתובת: {drapata4@gmail.com} או WhatsApp / viber אותו באמצעות איש הקשר שלו למטה +1(425) 477-2744 תודה לך ד"ר apata.

    השבמחק