יום חמישי, 14 ביולי 2022

לא פשוט! מגי אזרזר חושפת במפתיע: "לא פשוט לי!" הקשר עם בעלה קותי נפגע?!

החיים של השחקנית מגי אזרזר השתנו לחלוטין
אחרי שהפכה לאמא לתאומות, גידול התינוק שנתן
לה סיפוק גדול ואהבה גדולים גורם גם לרגעים מורכבים
שהחליטה לדבר עליהם לראשונה, במהלך ראיוןן לאילנית
וגלית, האם זה גם פגע בזוגיות עם קותי?!





מגי אזרזר עוד מתרגלת לכך שהפכה להיות אמא לראשונה בחייה
ולתאומות, אחרי שבתקופה אחרונה היא לא התראיינה, בשעות
האחרונות היא התייצבה בתוכנית של אילנית וגלית ודיברה על התקופה
השמחה והמורכבת בחייה.
על השמחה והקושי אמרה: "ילדים זה שמחה אבל עוד הרבה דברים".


מגי התייחסה לחיים החדשים ועל הרצון מצד אחד שבעלה בבית ועל הרצון שלה
לצאת: "יש לי בעל שהפורמט שהוא ניצח בו זה בית
וזה מה שהוא מכיר הכי טוב. הוא נורא רוצה לגדל את הילדות שלו
ורוצה שאעשה את זה גם. " היא הוסיפה: "אני מודה: אני רוצה להיות גם 
בחוץ אין לי דיכאון אחרי לידה".
מגי המשיכה לשתף: "אני כמו האבא שאומר שלום לילדות שלו בערב, נותן
נשיקה והולך לישון. אני מודה שיש לי עוד מה ללמוד ועדיין לא התרגלתי לרעיון",
מגי הוסיפה: . "עשיתי ניתוח קיסרי, באתי מאופרת עם מזוודה. האודם
עוד לא ירד לי ופתאום היו לי 2 בנות".
מגי עוד מתרגלת לרעיון שהיא אמא,האם זה פגע לה
בזוגיות עם קותי?!
מגי חושפת לראשונה בדמעות את המצב המורכב!
.



"אני מטפלת בזוגיות
שהיא מאוד קשה כרגע."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה