יום שבת, 23 ביולי 2022

ההתבטאות שתסבך את דינה מהאח הגדול?! מה אמרה שעיצבן את הצופים?!

דינה ערמי מהבית האח הגדול שנכנסה על תקן הדיירת
הקלילה והמצחיקה וגם לפעמים כזאת ששולפת ואחר כך
מתחרטת על מה שאמרה! בדרך להסתבך פעם נוספת
העונה?! בתחילת העונה אמרה דינה על הקהילה הגאה:
"שיעברו טיפולי המרה" ועוררה סערה גדולה!




מתברר שזה שוב קורה לה מה שיכול לסבך אותה עם
קהילה אחרת במדינה, דינה מבינה אמנם את זה שהיא לא שולטת 
על מה שהיא אומרת אבל יש לכך השלכות, הרשת סוערת 
אחרי פליטת הפה בשיחה עם בר ,
האם הפעם היא הגזימה?!

בשיחה עם בר,דינה החליטה לשתף: "פעם אחת, באמת זה היה נורא מצדי. 
תשמעי אני לא ישנתי שבוע. את יודעת לפעמים אני גזענית". 
בר טענה: "לא נראה לי לפי מה שקורה פה". 
בהמשך השיחה אמרה דינה: "עוד לא יצא לי פה פרץ לענות כי אין פה...". 
בר שאלה את דינה במפתיע האם היא גזענית "בקטע של ערבים", ודינה 
ענתה: "לא, דווקא ערבים אני אוהבת כי הם אותו דבר כמוני".
לאחר מכן, אמרה דינה: "פעם אמרו על האתיופים שהם... 
אז פעם העלייה של האתיופים שהם עלו לארץ. 
פעם את זוכרת, לפני איזה 15 שנה, כשהתחלתי עוד. אז התקשרה אלי 
איזה מישהי, אמרה לי 'שמעי יש לי ילדה'...".
הרוחות כאמור סוערות והצופים פנו להפקה בדרישה שדינה תתנצל
בשידור חי על האמירה המיותרת! 
דינה הפעם הגזימה?! בהפקה לא מתכוונים לוותר?!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה