יום שבת, 16 ביולי 2022

הלם! אליאב במסר חריף למעריצה: "שלא ישקרו לכם,טליה שייכת לעבר!" מה גרם לו להתעצבן?!

אליאב טעטי שהודח לפני מספר ימים מבית האח הגדול
עוד מתרגל למצב החדש שבו הוא הפך לצופה כמו כולם
של העונה, לצד הדברים הטובים שיצא מהכניסה לאח
הגדול וזה הפרסום והאהבה הגדולה של הקהל, אליאב
צריך להתמודד גם עם תגובות שיכולות להזיק לו.




מתברר שמעריצה שלו ושל טליה הצטלמה יחד עם אליאב 
ושיתפה זאת לכולם, בפוסט שהעלתה היא כתבה: "אל תתיחסו
לתמונה הייתי חייבת להגיד לו שבר נבל*ה והוא חייב לחזור לטליה",
עוד טענה אותה מעריצה: "אמרתי לו טליה מהממת וגם הרבה יותר יפה!
מפה לשם הסכמנו להגיע להחלטה שטליה הכי טובה."

הפוסט הפך לויראלי והגיע גם לאליאב שלא אהב את מה שקרא,
הוא החליט  באופן ברור וטען: " אני מבקש להבהיר...
זה שמבקשים להצטלם איתי.. ה בסדר.
לעשות מזה קמפיינים לפייבוריט שלכם זה חר*א".
עוד טען: "כל אחד יכול להגיד משהו שאין לו בסיס.
אבהיר בפעם האחרונה לכל אוהדי טליה. שלא ישקרו עליכם.
טליה שייכת לעבר וזה לא מענין אותי."
עוד הוסיף: "בר היא בלב שלי... לבר אני מחכה ורוצה שתזכה.
לא הסכמתי עם הבחורה הזו על כלום... תפסיקו עם זה!!".
הסטורי של אליאב עורר זעם גדול ותגובות רבות!
מי צודק במקרה הזה?! 
התגובה שעוררה זעם גדול!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה