יום שלישי, 30 באוגוסט 2022

הלם! ככה הגיבה שרין שנשאלה על הזוגיות של שחף וטליה בתוך בית האח הגדול! נפגעה?!

שרין אברהם שהייתה דיירת בולטת העונה
באח הגדול,הודחה במפתיע בהדחה המשולשת
שהתרחשה במוצאי שבת והייתה מופתעת לגמרי,
למרות הרצון להגיע לגמר שרין הייתה קרובה מאוד
לרגע הזה. אז מה השתנה מאז ההדחה?!





שרין שעוד מתאוששת מההדחה המפתיעה, מנסה להנות 
מדק' התהילה ובשעות האחרונות היא התראיינה לאתר
מעריב tmi  ושיתפה בכמה פרטים מפתיעים.
על האם הופתעה מההדחה? ענתה: "מאוד, היה לי מקום מאוד 
דומיננטי בבית. הייתי בסבבה עם רוב הדיירים".

לאחר מכן היא נשאלה על כך שאומרים שכל מי שהפריע לקשר
של שחף וטליה הודח מהבית? שרין ענתה: "הפרעתי? אני לא מבינה בכלל 
את המושג הזה. נורא מצחיק אותי איך רואים את הדברים... אני לא חושבת 
שיש קשר למה שנרקם בין שחף לטליה ליציאה שלי מהבית".
על הקשר שלא צלח עם משה ענתה: "הרגשות שלי לשחף לא היו קשורים בכלל 
לאירוע. אני נתתי צ'אנס למשה ולפעמים יש משהו בדינימיקה שלא עובד. 
ביני לבין משה זה יכל גם לא לעבוד בחוץ."
כאשר נשאלה אם הקשר שלה ושל משה יכול לעבוד בחוץ? ענתה:
"אני לא יודעת מה יקרה בחוץ, ימים יגידו. כשהוא יצא נהיה יותר 
חכמים על הדבר הזה, כרגע זה באפלה".
שרין הופתעה שנשאלה  האם היא חושבת שטליה ושחף יהיו זוג?!
והאם היא מתכוונת לשמור עם שחף על קשר?!
.



מה חשבתם על התשובה?
"מאחלת להם הצלחה מכל הלב!"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...