יום שני, 29 באוגוסט 2022

הלם! סטטיק באמת בגד באשתו עם אלה לי?! המידע החדש שחשפה מאיה ג'ריס: "הולך לכאוב!"

אחרי שהיה נראה שחשבנו שפרשת סטטיק ואלה לי
מאחורינו ונשאר עם קרב הגרסאות מה באמת קרה בניהם,
מאיה ג'ריס החליטה לחשוף פרטים נוספים על מה שהיה בניהם,
ובעצם לא משאירה כמעט ספק למה שקרה בין סטטיק לאלה לי!
המידע המפליל שחשף את האמת!





לפני מספר בועות אחרי שהחלו לצוץ שמועות על הקשר הקצר שהיה
בין סטטיק לאלה לי החלו לעלות ספקות לגבי מה שקרה בניהם.
אלא שמאיה ג'ריס שבאותה תקופה הייתה קרובה מאוד לאלה לי החליטה
לחשוף כמה פרטים וטענה שהכל נכון!
בימים האחרונים הנושא עלה שוב אחרי הפרידה בין סטטיק ובן אל תבורי,
הפעם מאיה החליטה לחשוף כמעט את כל הקלפים.

בסטורי שהעלתה היא כתבה: יאללה כל התעשייה הזאת עלתה לי. הסטורי 
הבא מוקדש לכל שבור שמכחיש את זה." היא המשיכה וכתבה: "חשבתי כמה פעמים 
אם לפרסם את זה אבל אין לי ברירה. זה הולך לכאוב ויהיה מכוער."
היא המשיכה: "כמו שאתה בוחרים להכאיב לי כרגע. זו ההוכחה שיכולה לשים את כל 
האמת בפרצוף לכל אדם שניסה להכחיש או להרוס לי את החיים. 
אבל הסרטון כל כך מכוער ואני לא יכולה לחשוף גוף של אישה יש גבול".
לאחר מכן מאיה שיתפה צילום שיחה שניהלה עם חברו הטוב של סטטיק.
בתכתובת שמפרסמת ג'ריס נכתב: "שולח לך את הסרטון שסטטיק שלח לי אחרי 
שאלה לי הלכה ממנו." הוא הוסיף וכתה למאיה: "אבל אני מבקש שלא תחשפי את 
העמוד הבדוי הזה כי יכולים לעלות על זה בשנייה. 
ובתור החבר הכי טוב שלו אני מת לראות את הקריירה שלו נופלת"
הרשת סערה בעקבות צילום מסך! האם מאיה באמת לא השאירה מקום לספק?!
סטטיק מתכנן תביעת ענק?!
הדרמה הגדולה נחשפת!!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...