יום שני, 29 באוגוסט 2022

וואו! דיאן מותקפת שוב ברשת: "תעופי לנו מהעיניים היטל*ר! צריכה למות!" ככה דיאן הגיבה!

למגיבים ברחבי הרשת כנראה שאין ממש גבולות,
אם היה נראה שראינו וקראנו הכל מתברר שזה בכלל לא
המצב, דיאן החליטה לשתף בתגובה שקיבלה האמת שזה
קשה מאוד לעיכול, דיאן שנכנסה לאח הגדול בתור חוויה
ורצון לקדם את עצמה מבחינת מקצועית לא תיארה לעצמה שזה מה שיקרה.




חלק מהצופים לא מצליחים להמשיך הלאה למרות ההדחה של דיאן
ולקחת צעד אחורה בכל מה שקשור באח הגדול נראה שהמגיבים
לא עוזבים אותה, בימים האחרונים דיאן החליטה לשתף בתגובה
קשה במיוחד כאשר נכתב לה: "תעופי לנו מהעיניים היטל*ר! צריכה למות!".
רבים הופתעו שדיאן החליטה בעצמה לשתף את אותה תגובה קשה.

דיאן החליטה לעשות זאת כמסר וגם להגיב לאותו אדם שהחליט
לכתוב לה דברים קשים מאוד.
נראה שדכולם הופתעו מהפתיחות של דיאן לשים הכל על השולחן 
ולהציג בפני כולם גם את התגובות הקשות שהיא מקבלת, והפעם 
מדובר בתגובה מאוד קשה. (שאר התגובות  עלו כאן!!)
דיאן החלה להגיב וניסתה להעביר מסר, תחילה כתבה:"אני עוד לא
יודעת מה עוד אפשר לומר כדי שתבינו שהאיחולים האלה לא נתפסים."
היא המשיכה לכתבה: "קשה לי לדמיין שעוד אנשים עוברים את הדברים
האלה בין אם זה ידועים ובין אם זה ילדים".
דיאן ניסתה לא להגיב ישירות לדברים הקשים שנכתבו עליה
והמשיכה: "מצאתי את עצמי מחבקת (וירטואלית) ילדים שהיו שולחים
לי הודעות ומספרים לי שאומרים שהם צריכים להתאב*ד רק כי הם אוהבים אותי!".
דיאן לא מצליחה לעכל את התגובות הקשות נגדה!
וזה מה שהיא החליטה לעשות!!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...