יום שלישי, 27 בספטמבר 2022

אחרי 4 שנים! ישראל אוגלבו וקארין סנדל נפרדו! ועכשיו נחשפת הסיבה המסעירה!

ארבע שנים ישראל אוגלבו וקארין סנדלר היו
בזוגיות, היו כבר דיבורים על התקדמות בקשר
שהזוגיות נגמרה ומתברר שלא קארין ולא ישראל
חשפו את הפרידה! מה קרה בניהם לאחרונה?
ומי חשף את הפרידה המפתיעה?!





הם היו אחד מהזוגות היותר יציבים בתעשייה, ישראל 
זוכה האח הגדול וכמעט המנצח בהישרדות והיא שחקנית
כדורגל מוצלחת במיוחד וכוכבת רשת קארין סנדל, הזוגיות
שלהם הפתיעה רבים ולמרות שחוו לא מעט קשיים בהתחלה
כולל פרידה הם חזרו להיות ביחד והיו ארבע שנים בזוגיות יציבה!


ישראל שמתמקד יותר במקצועו החדש שחקן והפך לשחקן בולט
בתעשייה ומבוקש וניהל לצד חייו המקצועים זוגיות עם קארין, אלא
שלאחרונה הקשר לא שרד, מי שחשפה את זה הייתה דווקא
שירן סנדל אחות של קארין שנשאלה על זה באינסטגרם:
"נפרדו. סופית. הוא יצא מהדירה וסקאר נשאר עם קארי. אין לי 
משהו אישי נגד ישראל אבל אני שמחה על כך", לאחר מכן היא 
הוסיפה: "אני לא שמחה כי אני לא אוהבת אותו או משהו כזה. אני 
שמחה בעיקר שהיא שמחה".
ברחבי הרשת עלו כמה דיווחים מאז הפרידה אחד מהם מדברת על כך
שהם כבר תקופה לא ביחד והחליטו לא לחשוף זאת, כאשר
לפי הטענה שהם כבר הרבה זמן לא הסתדרו ורק עכשיו החליטו
להיפרד, טיעון אחר מדבר על הרצון של ישראל להתקדם בתחום
המשחק מה שפגע בזוגיות!
האם מדובר בסיבה שונה לחלוטין?! שירן חושפת בטעות מה קרה?!
.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...