יום שישי, 30 בספטמבר 2022

מרגש! ככה הגיב אייל גולן לאילנית לוי שבירכה את אלין גולן ביום הולדתה!

אלין גולן חגגה יום הולדת 16 והופתעה
מכמות האהבה שקיבלה, מי שהשקיעו כמו כל שנה
בברכות היום ההורים, אייל גולן ואילנית לוי שכתבו
מכל הלב ברכה, רגע מפתיע התרחש כאשר אייל גולן
החליט להגיב לברכה של אילנית לוי.




זה כבר נהיה קבוע כל שנה הברכה של אילנית לוי גורמת להתרגשות
גדולה לא רק אצל אילנית לוי אלא גם אצל העוקבים שמתרגשים
יחד איתה, רק לפני כמה ימים אילנית קיבלה תגובה קשה על אלין
שהיא צריכה לרדת במשקל ושלחה עקיצה, מי שלא ראה מוזמן כאן!
אילנית שהשקיעה בברכה הפעם קיבלה רק פירגונים על הברכה
ואלין זכתה לשלל מחמאות וברכות.

אילנית כתבה לה בין היתר: "עולם שלי ילדת קסם שלי אהבת חיים שלי
מזל טוב,תגידי לי את נורמלית????איך את כבר בת 16!!!"
בהמשך הוסיפה:
"אני מסתכלת עלייך וממש רואה אותך משתנה לי מול העיניים, מילדה
לנערה (ולא להעיז לומר את המילה אישה, זה כבר ממש גדול עליי)
ואני מבינה שהנה הוא שוב החל לתקתק, שעון ההתבגרות המעצבן הזה,"
בהמשך כתבה: אבל כבר הבנתי את העניין, הטבע לא שואל אותי.הוא עושה כדרכו,
ואת כבר כל כך גדולה, יפה שלי כל כך חכמה, כל כך מוכשרת כל כך את!",
אילנית הוסיפה: "אני כל כך אוהבת אותך, שאני חייבת לתת לך להיות, לחוות, 
למצוא את הדרך שלך, לשאול, לטעות, להחליט,לקחת אחריות, להצליח,ליפול,
לאהוב,להתאכזב, לכבוש, ללכת את הדרך שלך..."
הברכה של אילנית קיבל עשרות אלפי לייקים ומעל אלף תגובות אלא
שתגובה אחת הצליחה להפתיע את כולם!
ככה הגיב אייל גולן הגרוש של אילנית לברכה המרגשת!
.



"אמא למופת וכתבת
מרגש ומדוייק"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...